iPhone gebruiken in Noorwegen discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ga van de zomervakantie naar Noorwegen, en ik vroeg me af of het dataroaming duur is. Ik blijf daar een week en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gebruiken in Noorwegen
Hallo iedereen,
Ik ga van de zomervakantie naar Noorwegen, en ik vroeg me af of het dataroaming duur is. Ik blijf daar een week en het lijkt me leuk om met me familie te skypen en te mailen en "What's App" berichtjes te sturen. Alleen wat kost dat zo ongeveer? Kan iemand mij advies geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, je kan daar local sims kopen. Kost ca. €30 Euro en was (vorig jaar) met 2 GB data te verstoken in 2 maanden (GPRS, UMTS versie was duurder). Je moet natuurlijk wel een unlocked iPhone hebben. De medwerkers van de telefoonwinkel hielpen me met activeren. (daarvoor moeten ze bellen met hun tech support om het meteen werkend te krijgen. Ook moet je natuurlijk de APN aanpassen, maar die weten ze in de winkel ook wel. Werkte perfect.
|
Labels |
dataroaming |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nl iphone gebruiken in usa | macekje | Koopinformatie USA | 1 | 05-11-10 23:03 |
iphone buitenland gebruiken | zeromancer | iPhone algemeen | 0 | 17-08-09 00:21 |
Nederland-Noorwegen (voetbal) | iScorpio | Chat en geruchten | 1 | 14-06-09 13:56 |
IPhone kopen in VS, gebruiken in NL | Rufus | Koopinformatie USA | 7 | 20-01-08 02:51 |
|
|