Hi op Iphone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Hi abonnement en wil mobiel internetten. Heb bij EDGE instellingen het volgende staan: APN: internet Gebruikersnaam: KPN Wachtwoord: gprs Alleen hij doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi op Iphone
Ik heb een Hi abonnement en wil mobiel internetten.
Heb bij EDGE instellingen het volgende staan: APN: internet Gebruikersnaam: KPN Wachtwoord: gprs Alleen hij doet het niet. Kan iemand mij helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook hi van kpn ik heb bij APN portalmmm.nl ingevuld.
Verder heb ik hi onbeperkt online (misschien moet gprs toegang apart geactiveerd worden bij je abbo) |
|
||||
|
||||
Laat die instellingen eens leeg, dus niks invullen en kijken of het dan wel werkt.
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt! Heb de netwerkvoorkeuren gereset, opnieuw ingevuld en toen deed ie het wel! Thanx dudes!
|
|
|||
|
|||
ik heb er niets ingevuld en dan werkt het ook alleen te traag
|
|
||||
|
||||
Dat is zo fijn van KPN/Hi, je hoeft niets in te vullen.
|
|||
|
|||
ik heb dus een ander probleem met HI, ik heb net een abbonement gehaald en als ik de simkaart erin doe staat er, simkaart met simlock, dus ik ontgrendel hem en dan staat er bovenin: geen service en bij netwerk staat ook geen HI
Laatst gewijzigd door iphone1992; 27-04-08 om 12:17. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik haalde ook maar aantal kb maar dat kwam doordat iphone geen umts aankan. in me tytn is het internet veel sneller.
dus voor snel internet moet je toch wachten op de 3g phone. |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone en een onbeperkt data abbonement van HI. Ik heb niets ingevuld en heb gewoon verbinding.
Alleen heb ik geen idee of dat allemaal binnen mijn abbo valt. Ik kon voor het afsluiten ook internetten allen koste me dat een fortuin, dat wil ik niet nog eens. Hoe kan ik controleren of ik via Hi / kpn internet? |
|
|||
|
|||
Hi bellen. Je nota controleren. That simple
|
|
||||
|
||||
werkt het ook als je zo'n eindeloos internet abbonment van HI bij je prepaid neemt? wat moet je dan invullen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
maar ik weet dat het wel kan
|
|
|||
|
|||
ik hoop het.
als je een oplossing vind laat het me dan weten a.u.b. want ik heb veel geprobeerd maar krijg hi prepay oneindig online niet aan de praat op mn iphone... Heb voor de oplossing zelfs 5 euro over, zie mijn topic in "iphone voor nederlands gebruik." |
|
||||
|
||||
zal ik doeniemand bij mij op school heeft het maar aan hem kan ik het niet vragen tot de vakantie over is dus het gaat wel lukken
|
|
|||
|
|||
ik hoop het voor je, heb al zooo veel geprobeerd...
hij blijft bij safari foutmeldingen geven... Maarja, als je het lukt, en daarna ook bij mij krijg je van mij 5 euro |
|
|||
|
|||
Internet via HI/KPN prepaid krijg ik ook niet aan de praat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|