MMS Ontvangen/Versturen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) SwirlyMMS ... via installer gevonden!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SwirlyMMS ... via installer gevonden!
|
|
|
||||
|
||||
Uhm... Die was al even bekend hoor..
|
|
||||
|
||||
Een betere vraag: Heeft iemand deze in Nederland al aan de praat gekregen?
Veel berichten uit het buitenland dat het zou werken, zelfs belgie, maar hier in Nederland volgens mij nog niet?
|
||||
|
||||
En wat asl iemand met KPn/Hi Ja naar 1300 sms't want dan krijg je al instellingen en dus ook je MMS instellingen maar dan moet de iPhone een error ofzo geven.
Wie gaat dit proberen? |
|
||||
|
||||
RRPhantom. Dat gaat niet werken, deze instellingen zijn niet geschikt voor de iPhone.
Laatst gewijzigd door sossienl; 06-02-08 om 13:36. |
|
|||
|
|||
check eens Swirly Space
swirlyMMS (hiermee kan je alleen MMS versturen nog niet ontvangen...) Hier staan ook de instellingen van de diverse providers (per land!) |
|
||||
|
||||
Alleen zijn er, naar mijn weten, nog geen positieve resultaten geweest met SwirlyMMS in Nederland.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gister geinstalleerd en een MMS verzonden, dat werkte prima(werd dus ontvangen .)
ps. provider VODAFONE Andere providers geen ervaring mee. |
|
|||
|
|||
Versturen met Debitel KPN werkt ook. Alleen op de telefoon van mijn vriendin komt de MMS wel binnen maar kan ik de foto niet openen/bekijken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee ligt denk ik aan de telefoon.
Ik heb het zojuist nog even geprobeerd met mijn werk telefoon (T-Mobile) en daar wordt de MMS wel goed ontvangen. Prima oplossing dus mocht je MMS willen gebruiken, nu nog een mogelijkheid om MMS te vervangen. |
|
||||
|
||||
wat zijn je instellingen ?
|
|
|||
|
|||
Gewoon van de Debitel site.
MMS-instellingen: Instellingen Startpagina: http://mp.mobiel.kpn/mmsc IP-adres: 010.010.100.020 Poortnummer: 5080 APN: portalmmm.nl Gebruikersnaam: - Wachtwoord: - |
|
||||
|
||||
Als ik de intellingen van KPN gebruik voor mijn Hi Iphone dan komt hij met melding over de proxy...
|
|
|||
|
|||
Heb dan toch een vraagje :
Heb ook Swirly aan de praat proberen te krijgen. Goeie hulp was iPhone Unlock Service » Hoe stuur ik een MMS? Maar na het opstarten van Swirly sluit het programma gelijk weer. Ik gebruik versie 1.1.3 Ben net nieuw met de Iphone, dus misschien zie ik dingen over het hoofje ? Kan iemand mij misschien opweg helpen ? Thanks, Bee |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben er al uit...
Ik had de GPRS settings nog niet ingevoerd in EDGE. Werkt nu perfect. Thanks !! Enige wat ik nu nog moet fixen is het syncen met outlook op mijn werk. Ik werk namelijk met W2K op t werk Maarja, das een ander topic geloof ik |
|
||||
|
||||
je kan nu ook mms ontvangen met swirly mms
op 1,1,4 vligt hij er wel direct uit als je deze opstart :-( swirly staat in je installer |
|
||||
|
||||
Op 1.1.3 start hij keurig op enzo, maar het is me nog steeds niet gelukt om een MMS te versturen met T-mobile. Erg frustrerend
|
|
||||
|
||||
dit heb ik gevonden over proximus
APN = event.proximus.be Username = mms Password = mms IP = 10.55.14.75 Port = 9201 (for WAP1.0) / 80 (for WAP2.0) URL = mmsc.proximus.be/mms maar wat kan ik bij proxy invullen? heb swirly draaien op een 1,1,4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's via mms versturen! | Rob. | KPN | 5 | 17-11-10 21:58 |
MMS ontvangen | iegje | Odido (T-Mobile) | 1 | 17-10-10 23:19 |
mms versturen/ontvangen met proximus | GasGasR6 | Archief | 1 | 29-11-09 18:09 |
Mms ontvangen | internetfreak11 | Archief | 4 | 28-01-09 22:14 |
Eindelijk MMS ontvangen en versturen | S.A.F | Archief | 4 | 18-03-08 10:26 |
|
|