Ben er weer discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Een van de mooiste reclames die de nederlandse televisie heeft gekend waren die van Ben. Sinds 2003 ondergebracht bij T Mobile. Maar Ben is terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ben er weer
Een van de mooiste reclames die de nederlandse televisie heeft gekend waren die van Ben. Sinds 2003 ondergebracht bij T Mobile. Maar Ben is terug vanaf 3 maart. En nu maar hopen dat er weer prachtige reclames komen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 19-02-08 om 10:15. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat vind ik toch altijd opvallend. Onbeperkt internet voor 9,95 per maand met een datalimiet van 250 mb. Dan is het toch helemaal niet onbeperkt. |
|
||||
|
||||
En op je YouTube de introductie YouTube - Kanaal van Benterug
Laatst gewijzigd door Michael; 19-02-08 om 10:27. |
|
||||
|
||||
Er hingen in de stad ook al wat meer posters maar die kan ik nog niet online vinden.
En dan onbeperkt internet is inderdaad apart. Noem het dan gewoon een enorme bundel voor slecht 9,95 en niet onbeperkt. Ik zou denk ik niet zonder erg moeilijk te moeten doen aan die 250 mb komen, maar een limiet is een limiet inderdaad. Maar daar hebben we het nu niet over |
|
|||
|
|||
Mijn carkit geeft nog steeds BEN NL aan het display, ondanks de T-Mobile sim.
BEN wel blij. |
|
|||
|
|||
iemand een idee wat de instellingen voor Ben zijn?
Wordt niet echt wijs uit de gegevens op de ben website: Instellingen internet Profiel naam: Ben Homepage (URL, startpagina): Ben Naam toegangspunt: internet.ben Netwerktype: IPv4 Proxy server adres: Geen Poort: 8080 IP adres apparaat: Automatisch Naam servers: Automatisch Beveiliging (security option): Niet beveiligd IP adres apparaat: Automatisch Verificatie: Normaal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout | NoWayOut | iPhone algemeen | 0 | 02-03-11 22:11 |
Ben | Maaike_22 | Overige providers Nederland | 4 | 05-01-11 16:35 |
help, ik ben blond | lisa123 | Archief | 1 | 02-11-09 19:37 |
waar ben ik? | rickyheijnen | iPhone Apps | 6 | 20-07-09 10:32 |
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS | vinnieblanco | Overige providers Nederland | 5 | 18-08-08 23:54 |
|
|