iPhone prepaid discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) werkt een unlocked iphone ook goed met prepaid? heeft hier iemand ervaring mee? en bestaat er een onbeperkt internet abbonement los naast m'n prepaid?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone prepaid
werkt een unlocked iphone ook goed met prepaid? heeft hier iemand ervaring mee?
en bestaat er een onbeperkt internet abbonement los naast m'n prepaid? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb m'n iPhone gewoon op prepaid (met T-Mobile). Heb geen problemen ondervonden. Dat met dat internet weet ik niet.
|
|||
|
|||
maar kost het dan niet ontzettend veel als je op internet zit?
|
|
|||
|
|||
Als je een beetje had gezocht zie je toch al verschillende mensen die dit hebben geprobeerd.
En de kosten zijn afhankelijk van je provider. Zoeken op de website van je provider zal je helpen. |
|
|||
|
|||
misschien een domme vraag:
Kan je niet bij een iPhone van T-Mobile Duitsland een (prepaid) simkaart erin doen van T-Mobile, zonder dat de slimlock moet worden opgeheven? |
|
||||
|
||||
Nee dat kan niet. Als het zo makkelijk was allemaal dan zaten we hier niet allerlei tips te geven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone komt aanstaande woensdag (14 nov.) ik wil daar een tele2 champion-kaartje voor gaan kopen want die is lekker goedkoop die maakt gebruik van het KPN netwerk dus dat zit volgensmij ook wel goed...
Alleen internette is 2.50/MB maarja ik heb thuis een draadloos netwerk, in de bus en op school en zou ik dus geen gebruik hoeve maken van het KPN netwerk om te kunne internette dat kun je vast wel uit zette toch? (vraag ik nu ook gelijk ff op een aander topic) |
|
|||
|
|||
Prepaid opwaarderen
Iphone met prepaid?
En dan via een gratis Wi-Fi hot-spot surfen naar Opwaarderen.nl en online opwaarderen. Dan heb je bijna een soort abonnement Laatst gewijzigd door mikek; 11-02-08 om 15:40. Reden: typfout |
|
|||
|
|||
nee valt allemaal wel mee, ik heb edge/gprs nooit aanstaan zodat me dat nix meer kost... Opwaarderen kan telefoonisch of gewoon thuis achter mn Mac.
|
|
||||
|
||||
Haha ik heb prepaid + vodafone blox internet abbo (wat goed bevalt).
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik gewoon mijn hi-prepaid uit mijn vorige telefoon. Werkt perfect.
Er zijn genoeg onbeveiligde draadloze netwerken om daarvan te profiteren. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Prepaid
Ik was alleen 2 euro tegoed per dag kwijt.
Heb nu bij edge fake-dingen ingevuld. Krijg nu af en toe dat edge het niet doet, maar mijn beltegoed blijft ok. Alles werkt verder, bellen, Wi-Fi, bluetooth. |
|
||||
|
||||
hier ook prepaid met vodafone blox internet voor 9,50 voor de iphone is het een primo abbo. Gprs is niet zo bijster snel, dus je beperkt je gebruik toch wel
|
|
|||
|
|||
Hey ik heb nog geen Iphone maar wil er wel een. alleen op mijn oude mobiel heb ik een prepaid dus wil ik een prepaid in die iphone doen, maar hoe kan dat??
Kunnen julie mij vertellen wat jullie weten over die Iphone?? want die gasten in die winkels weten er niks van, heb ik dus niks aan. groetjes Casdo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3G prepaid? | Gonzo | iPhone algemeen | 13 | 23-12-10 20:52 |
iphone prepaid | remko555 | Archief | 2 | 15-07-10 11:55 |
Prepaid en iPhone | Oerloper | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-06-10 21:56 |
Iphone Prepaid | Hooligan123 | Archief | 17 | 17-06-08 11:45 |
Iphone prepaid? | iphonejoey | Archief | 4 | 10-06-08 18:54 |
|
|