BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS Mijn titel zegt het al. Staat dit topic op de juiste plek? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS
Mijn titel zegt het al. Staat dit topic op de juiste plek? Of moet het toch onder Tmobile? Ik heb gister na veel gepruts mijn 16gb US een upgrade gegeven naar 2.0.1. Maar de manier om je internet in te stellen is wel veranderd nu. Heeft iemand een idee hoe je dat kunt herstellen? Nu ga ik naar
Hulp zou zeer gewenst zijn! Laatst gewijzigd door vinnieblanco; 15-08-08 om 14:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
VPN is alleen zinnig voor zakelijke toepassingen. Wi-Fi, daarvoor moet je een draadloos netwerk hebben. |
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie
Mijn vraag blijft hoe ik nu GPRS kan krijgen onder 2.0.1 met een BEN abo. hulp hierbij zou zeer gewaardeerd zijn. |
|
||||
|
||||
Als je settings, general, network hebt gekozen moet er ook cellular data network staan. Hier moet je je GPRS instellen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Mijn probleem is opgelost. Hier staat hoe dat gelukt is: https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post171959
|
Labels |
2.0.1, ben, gprs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had | 020informatie | iTunes | 4 | 14-02-11 18:20 |
GPRS Instelllingen van BEN? | kris | Overige providers Nederland | 5 | 02-01-11 15:01 |
Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt | 3GSMGroup | iPhone Navigatie | 1 | 27-12-10 16:54 |
dacht slim te zijn door naar Ben te gaan. Nu geen internet via 3G :-( | Buis | Overige providers Nederland | 3 | 24-09-10 22:55 |
Provider BEN is toch Tmobile? kan dit dan? | Do-Do | Overige providers Nederland | 7 | 07-05-10 18:31 |
|
|