//

Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had

Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus mijn iphone 3g van 4.0 naar 3.1.3 ge-upgrade. Zoals iedereen weet is de iphone 3g zo traag geworden. Onuitstaanbaar! Dus vandaar dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-11, 21:19
020informatie 020informatie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had

Ik heb dus mijn iphone 3g van 4.0 naar 3.1.3 ge-upgrade. Zoals iedereen weet is de iphone 3g zo traag geworden. Onuitstaanbaar! Dus vandaar dit soort tafarelen.

Ik heb stapsgewijs de onderste regels uitgevoerd.
1. Op mij nieuwe Macbook een backup gemaakt op itunes (maar helaas niet contacten en kalender etc. aangevinkt) -> wist ik niet.. zag ik niet.. stom.. ik weet het.. maar alleen mijn muziek staat nu in mijn backup.
2. Van 4.0 naar 3.1.3 downgrade uitgevoerd.
3. Uit de recovery gekomen.
4. Backup terug gezet.. Maar helaas zonder mijn contacten en kalender..

Ik heb gekeken naar de map in itunes voor andere backups.. maar had er dus maar eentje; de laatste van vandaag..! Een backup van music/video. Dus niet mijn contacten/kalender.

Is er een manier om nog mijn contacten/kalender terug te halen? Of staat het ergens op mijn macbook? OF kan ik mijn iphone op mijn macbook aansluiten en via een data recovery software terug halen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-11, 21:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben je de iCal en het Adresboek op je MacBook ook kwijt? Indien niet kan je toch opnieuw synchroniseren.

Voor zulke calamiteiten heeft Apple Time Machine uitgevonden. Gebruik dat dan ook in de toekomst. Of neem een MobileMe account.
  #3  
Oud 13-02-11, 21:47
020informatie 020informatie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Mijn externe hd/backup dus time machine is nieuw. Omdat het een nieuwe macbook is; had ik nog niets erop. Ik ging ervan uit dat ik gewoon een backup had op itunes. Standaard krijg je dus helaas een backup van music alleen...
  #4  
Oud 14-02-11, 00:58
Pierreantillen Pierreantillen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Willemstad-Curacao
Berichten: 10
Standaard

Mischien staan je contacten nog op je sim en zie je ze niet. Mischien kan je proberen een backup te maken door bij info contacten overzetten aan te vinken. Pas wel op om de onderste groep (geavenseerd) niet aan te vinken. Dit doe je wel met herstellen. Bij mij werkte het, maar mijn probleem was dat mijn contacten op de oude iphone bleven staan en dat ik de contacten op mijn sim kwijt was doordat deze het knippen voor de iphone4 niet overleeft heeft.Succes
  #5  
Oud 14-02-11, 18:20
020informatie 020informatie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Helaas niets op de SIM kaart. Dit had ik ookal geprobeerd.

Ik heb de volgende mogelijkheid gevonden. Weet iemand of dit zou lukken?


recover4All Pro v2.26.

How to Recover iPod and iPhone Data
By an eHow Contributor
If you lose the data on your iPod or iPhone, all is not lost. Thanks to some free programs and Apple, there is a good chance you can recover your data. These steps walk you through the process.

Difficulty: Challenging
Instructions

1
Refrain from copying more files onto your iPod and iPhone when you think you have lost files. You need to run a scan to see whether your files are still there so you can recover them.
2
Download a program that is capable of searching the files on the hard drive of your iPod and iPhone. These programs are available for free on the Internet (see Resources). Once such program is recover4All Pro v2.26.
3
Allow the program to run so that it can scan and recover all of your files. This can take up to 3 hours because it scans the entire hard drive of the iPod and iPhone.
4
Connect your iPod or iPhone to the computer you usually use to sync them if the above method does not work.
5
Hit the Summery tab in iTunes, and click Restore.
6
Select, when requested, the option that offers to restore your previous settings. Because your files will be backed up on your computer, your data should be restored.


Read more: How to Recover iPod and iPhone Data | eHow.com How to Recover iPod and iPhone Data | eHow.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt 3GSMGroup iPhone Navigatie 1 27-12-10 16:54
ben ik mijn jailbraik kwijt na upgrade 4.0 franc.winter Jailbreak 8 28-07-10 23:53
downgrade naar iTunes 8: wat met mijn apps? Charlie66 iPhone Apps 3 27-05-10 18:33
Ik ben mijn youtube app kwijt! Hugy97 Archief 8 26-12-09 18:26
Ik ben mijn installer icoon kwijt!!! q_ariens iPhone algemeen 2 21-03-08 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.