ben ik mijn jailbraik kwijt na upgrade 4.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3GS versie 3.1.3 en modemformware 05.12.01 Ik heb deze ooit gejailbreakt (maar ik weet eigenlijk niet meer hoe ). Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ben ik mijn jailbraik kwijt na upgrade 4.0
Hallo,
Ik heb een Iphone 3GS versie 3.1.3 en modemformware 05.12.01 Ik heb deze ooit gejailbreakt (maar ik weet eigenlijk niet meer hoe ). Als ik nu een upgrade doe naar OS 4.0, ben ik dan mijn jailbraik kwijt? Wat kan ik het beste doen? p.s. ik gebruik de jailbraik voor 1. mijn agenda in de lockscreen, 2. mywi (usb tethering) en 3. sbstettings Thx, Franc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met een firmware update verlies je de jailbreak. Kijk even hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...-fw-4-0-a.html
|
|
|||
|
|||
Deze topic heb ik gelezen. Maar hierin staat dat een iPhone 3GS met nieuwe bootrom (na week 40 van 2009) niet gejailbreakt kan worden, terwijl ik de mijne toch echt heb kunnen jailbraiken. Ik lees zoveel. Ik weet inmiddel sniet meer wat wel en niet kan.
|
|
|||
|
|||
Dus dat moet betekenen:
- Ik heb een Iphone 3GS met firmware 3.1.3 en nieuwe bootrom (na november 2009) - Deze heb ik gejailbraikt (spirit klinkt inderdaad bekend) - Als ik nu een upgrade doe naar 4.0 ben ik mijn jailbraik kwijt en kan ik (nog) NIET opnieuw jailbreken. - Stel dat dit binnenkort wel mogelijk is. Dan ben ik mijn jailbraik kwijt na de update. Ik kan dan wel weer opnieuw jailbraiken, maar dan ben ik dan ook mijn programma's kwijt? Laatste vraagje: weet jij of usb tethering mogelijk is binnen 4.0? Want dit is namelijk de voornaamste reden dat ik mijn iphone gejailbraikt heb. Alvast dank weer (van deze a-technische man). |
|
|||
|
|||
Als je een backup maakt van he iPhone in iTunes op je PC, dan zet hij de programma's er weer op als je geupdate en gejailbreakt hebt met 4.0.1. Wel uiteraard de backup maken voor updaten.
|
|
||||
|
||||
Alleen de niet-jailbreak programma's worden dan terug gezet. Op mijn T-Mobile iPhone met FW 4.0 heb ik geen tethering.
|
|
|||
|
|||
Heren,
Thx. Ik weet voorlopig voldoende. Eerst wachten totdat een jailbraik met 4.0 mogelijk is. Bedankt voor jullie reactie. Case closed. |
|
||||
|
||||
Omdat het probleem is opgelost, sluiten wij dit topic.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had | 020informatie | iTunes | 4 | 14-02-11 18:20 |
Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt | 3GSMGroup | iPhone Navigatie | 1 | 27-12-10 16:54 |
Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ... | Mabel | iTunes | 2 | 27-06-10 13:31 |
Ik ben mijn youtube app kwijt! | Hugy97 | Archief | 8 | 26-12-09 18:26 |
Ik ben mijn installer icoon kwijt!!! | q_ariens | iPhone algemeen | 2 | 21-03-08 15:03 |
|
|