GPRS Instelllingen van BEN? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand misschien de GPRS instellingen van Ben? Eigenlijk is het gewoon T-mobile maar de tmobile instellingen werken niet... Alvast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPRS Instelllingen van BEN?
Weet iemand misschien de GPRS instellingen van Ben?
Eigenlijk is het gewoon T-mobile maar de tmobile instellingen werken niet... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met google kom ik hier op
Internet instellingen
|
|
|||
|
|||
Mja, die had ik al gevonden Maar wat is de username/password?
Op de website vind ik alleen de volgende gegevens: nstellingen internet Profiel naam: Ben Homepage (URL, startpagina): Ben Naam toegangspunt: internet.ben Netwerktype: IPv4 Proxy server adres: Geen Poort: 8080 IP adres apparaat: Automatisch Naam servers: Automatisch Beveiliging (security option): Niet beveiligd IP adres apparaat: Automatisch Verificatie: Normaal |
|
||||
|
||||
Kennelijk hoef je die niet in te vullen. Bij KPN vul je ook alleen "internet" bij APN in.
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij beide 'Ben' ingevuld en dat werkt..
thanks! |
|
|||
|
|||
snelle manier om instellingen te wijzigen
ga met je iphone naar Unlockit - APN Changer for your iPhone (met Wi-Fi verbinding) selecteer je provider en klik verder.
klaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet van BEN instellen | kelsey | Overige providers Nederland | 34 | 12-05-13 19:03 |
Van welke zanger/zangeres/groep ben je fan ??? | otieboy | Chat en geruchten | 20 | 06-08-11 15:04 |
Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ... | Mabel | iTunes | 2 | 27-06-10 13:31 |
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS | vinnieblanco | Overige providers Nederland | 5 | 18-08-08 23:54 |
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is | Bomans | Archief | 3 | 01-03-08 05:45 |
|
|