Iphone prepaid met 3G internet?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb nu al een tijdje m'n iphone 3G Prepaid. En ik vraag me af of ik nog met prepaid overal onbeperkt internet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone prepaid met 3G internet??
Hallo allemaal,
ik heb nu al een tijdje m'n iphone 3G Prepaid. En ik vraag me af of ik nog met prepaid overal onbeperkt internet kan krijgen. heeft iemand eenig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De vraag blijft dus of je daadwerkelijk prepaid wil internetten op een telefoon die is gemaakt voor het internet als bijvoorbeeld de iPhone. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Alsnog blijft de vraag of je graag met prepaid wil internetten. 2.5 MB ben je zo doorheen als je veel surft met plaatjes.
|
|
|||
|
|||
oke, bedankt allemaal
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan bij vodafone elke maand blox activeren. OOk met prepaid. Dan gaat er tien euro van je beltegoed af en kan je een maand lang ombeperkt internetten.
Heb ik ook een tijdje gedaan. Beviel mij prima. Ook het 3g bereik is goed. |
|
||||
|
||||
FUP bij VF is toch 10x het gemiddelde gebruik? (gemiddelde van alle internet klanten) meende zo'n 250MB
|
|||
|
|||
Dat weet ik dan weer niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone prepaid internet | remko555 | Archief | 1 | 13-07-10 21:20 |
Internet abbo met prepaid Iphone. | wesp-nl | Odido (T-Mobile) | 7 | 19-04-10 18:06 |
Internet met prepaid in Griekenland | Flotto | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 18-10-09 10:13 |
Gratis Internet met T-Mobile Prepaid | LL_Pachito | Chat en geruchten | 19 | 11-09-09 19:43 |
Ongewild internet met kpn prepaid | peterdh | KPN | 9 | 01-09-09 11:05 |
|
|