//

Gratis Internet met T-Mobile Prepaid

Gratis Internet met T-Mobile Prepaid discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin heeft een iPhone, maar zonder abonnement. Zij heeft er op dit moment een T-Mobile Pre-paid simkaartje in. Vandaag kreeg zij van T-Mobile een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-09, 02:30
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard Gratis Internet met T-Mobile Prepaid

Mijn vriendin heeft een iPhone, maar zonder abonnement. Zij heeft er op dit moment een T-Mobile Pre-paid simkaartje in. Vandaag kreeg zij van T-Mobile een SMS waarin stond dat zij 1 maand lang gratis Mobiel internet mocht uitproberen. We controleerden voor de zekerheid het beltegoed vóór en ná het internetten en het werkt echt

Zijn er meerdere mensen die dit hebben meegemaakt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-09, 08:18
Gekko Gekko is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Delft
Berichten: 175
Standaard

Dit is een actie van T-Mobile om ook mensen met pre-paid aan de mobiele internet te laten raken.
Echter vraag ik me af wat de prijzen zijn als je wel moet betalen bij een pre-paid kaart..
__________________
Verwar de mening van de meerderheid niet met die van de waarheid.
  #3  
Oud 19-02-09, 02:26
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

Ik ben vandaag langs een T-Shop geweest en het is idd een actie, ze hebben een aantal klanten de gelegenheid gegeven om het Mobiel internet uit te proberen
  #4  
Oud 19-02-09, 08:14
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

je moet het niet vergeten te deactiveren bij t mob anders betaal je gewoon door
  #5  
Oud 19-02-09, 20:36
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Kan je niet prepaid-beltegoed hebben bij een ''abonnement'' en onbeperkt internet? Dit zal zéér in trek zijn bij mensen die niet veel bellen, maar wel graag surfen op het Web .

T-Mobile, read this please
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #6  
Oud 20-02-09, 14:12
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

Probeer een Flex, met een Web 'n' Walk bundel eens, nadeel is wel dat je minimaal een Flex 20 moet hebben om een Web 'n' Walk te mogen nemen, nadeel nr 2 is dat je niet het maximale uit je iPhone haalt op deze manier
  #7  
Oud 28-04-09, 19:11
Coen1983 Coen1983 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 47
Standaard

Weet iemand misschien of deze actie nu nog geldig is? Als ik een nieuw prepaid kaartje koop, krijg ik dan weer een maand gratis internet?
  #8  
Oud 29-04-09, 08:25
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Kan je niet prepaid-beltegoed hebben bij een ''abonnement'' en onbeperkt internet? Dit zal zéér in trek zijn bij mensen die niet veel bellen, maar wel graag surfen op het Web .

T-Mobile, read this please
Google eens op MobileVikings (of zoek het forum hier bij Belgische operatoren )
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #9  
Oud 29-04-09, 12:50
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Ik heb het niet gekregen in ieder geval.. maar zal vast weer zo`n actie zijn
  #10  
Oud 06-05-09, 20:54
appel_001 appel_001 is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Google eens op MobileVikings (of zoek het forum hier bij Belgische operatoren )
mobilevikings lijkt op het eerste zicht super maar als je een beetje naazoek doet is het al veel minder 1. het is geen 3G dus gaat niet zo snel en 2. eens dat je over je 2gig zit mag je lekker bij betalen en bij mobistar is dat miss (gewoon even voorbeeld) 0.05 cent per mb boven je 1 gig maar bij mobilevikings is dat veel meer corr het is €2,50 per verbruikte MB en en site zijn veel mb staan er dan nog wat prentjes op !!, geteld vanaf de eerste bit per begonnen megabyte. ! en je krijgt geen verwittiging ofzo dat je over je 1 gig zit en dat is waar mobilevikings zijn winst uit haalt !

Laatst gewijzigd door appel_001; 06-05-09 om 20:58.
  #11  
Oud 06-05-09, 21:01
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appel_001 Bekijk bericht
mobilevikings lijkt op het eerste zicht super maar als je een beetje naazoek doet is het al veel minder 1. het is geen 3G dus gaat niet zo snel en 2. eens dat je over je 2gig zit mag je lekker bij betalen en bij mobistar is dat miss (gewoon even voorbeeld) 0.05 cent per mb boven je 2 gig maar bij mobilevikings is dat veel meer ! moet ik nog eens nakijken hoeveel precies dat is en je krijgt geen verwittiging ofzo dat je over je 2 gig zit en dat is waar mobilevikings zijn winst uit haalt !
Ten eerste het is 1 gig voor 15 euro. (ik wil je trouwens op de een maand dat dat geldig is over de 1 gig zien gaan)
Ten tweede je krijgt een waarschuwing-smsje als je nog mag maar X00 MB over hebt.
Ten derde voor de komende maanden hebben ze een grace periode in gevoerd tot ze een degelijker systeem voor waarschuwingen hebben zodat je gewoon naderhand kunt bijstorten (de extra MB's worden dus niet aangerekend)
Ten vierde op een iPhone of andere gsm merk je het verschil tussen 3G en EDGE nog niet eens zo hard (nee het is niet bedoeld om je laptop permanent online te hebben)
Ten vijfde mobilevikings haalt momenteel nauwelijks winst uit zijn aanbod.
Ten zesde: denk je nu echt dat ik het voor mijzelf niet uitgerekend heb? Met mijn internet verbruik spaar ik minstens 10 euro de maand uit en zit ik niet vast aan een operator door een contract.
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #12  
Oud 17-05-09, 23:28
Kluppergeest Kluppergeest is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 135
Standaard

dus, dit is pre-paid , geen enkel abbonementsverplichting aan vast?

Hoe herlaad je dan want je kan niet een proximus-prepaid code gebruiken voor te herladen veronderstel ik?
  #13  
Oud 18-05-09, 08:20
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kluppergeest Bekijk bericht
dus, dit is pre-paid , geen enkel abbonementsverplichting aan vast?

Hoe herlaad je dan want je kan niet een proximus-prepaid code gebruiken voor te herladen veronderstel ik?
Ik weet niet waar jij proximus vandaan haalt... Voor de duidelijkheid Mobile Vikings is een virtuele (maar onafhankelijke) netwerkoperator op het gsmnet van Base.


De huidige opties zijn:
  • Paypal
  • Overschrijving
  • Bancontact
Voor meer info stel ik voor dat je hun facebook groep of het topic over hen op dit forum naleest.
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...

Laatst gewijzigd door Puck84; 18-05-09 om 09:50.
  #14  
Oud 19-05-09, 07:02
appel_001 appel_001 is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Ten eerste het is 1 gig voor 15 euro. (ik wil je trouwens op de een maand dat dat geldig is over de 1 gig zien gaan)
Ten tweede je krijgt een waarschuwing-smsje als je nog mag maar X00 MB over hebt.
Ten derde voor de komende maanden hebben ze een grace periode in gevoerd tot ze een degelijker systeem voor waarschuwingen hebben zodat je gewoon naderhand kunt bijstorten (de extra MB's worden dus niet aangerekend)
Ten vierde op een iPhone of andere gsm merk je het verschil tussen 3G en EDGE nog niet eens zo hard (nee het is niet bedoeld om je laptop permanent online te hebben)
Ten vijfde mobilevikings haalt momenteel nauwelijks winst uit zijn aanbod.
Ten zesde: denk je nu echt dat ik het voor mijzelf niet uitgerekend heb? Met mijn internet verbruik spaar ik minstens 10 euro de maand uit en zit ik niet vast aan een operator door een contract.
dat heb ik dus even fout begrepen ....
kan je dat ook in belgië gebruiken ??
  #15  
Oud 19-05-09, 07:04
appel_001 appel_001 is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Ten eerste het is 1 gig voor 15 euro. (ik wil je trouwens op de een maand dat dat geldig is over de 1 gig zien gaan)
Ten tweede je krijgt een waarschuwing-smsje als je nog mag maar X00 MB over hebt.
Ten derde voor de komende maanden hebben ze een grace periode in gevoerd tot ze een degelijker systeem voor waarschuwingen hebben zodat je gewoon naderhand kunt bijstorten (de extra MB's worden dus niet aangerekend)
Ten vierde op een iPhone of andere gsm merk je het verschil tussen 3G en EDGE nog niet eens zo hard (nee het is niet bedoeld om je laptop permanent online te hebben)
Ten vijfde mobilevikings haalt momenteel nauwelijks winst uit zijn aanbod.
Ten zesde: denk je nu echt dat ik het voor mijzelf niet uitgerekend heb? Met mijn internet verbruik spaar ik minstens 10 euro de maand uit en zit ik niet vast aan een operator door een contract.
dat heb ik dus even fout begrepen ....
kan je dat ook in belgië gebruiken ??
(al nagekeken gaat ook in beligie)
  #16  
Oud 30-08-09, 14:27
ogion ogion is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Dus als je een prepaid iphone koopt, kan je geen gebruik maken van het gratis onbeperkt internetten? En moet je dus per maand betalen om toch gebruik te maken van het internet? En hoeveel kost dat dan per maand?
Of kost het internetten op een prepaid ook niks?

Want ik wil een prepaid iphone 3gs kopen, en wil graag weten of je dan ook moet betalen voor het internet.

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door ogion; 30-08-09 om 14:30.
  #17  
Oud 31-08-09, 09:41
KevinheefteeniPhone3Gs KevinheefteeniPhone3Gs is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LL_Pachito Bekijk bericht
Mijn vriendin heeft een iPhone, maar zonder abonnement. Zij heeft er op dit moment een T-Mobile Pre-paid simkaartje in. Vandaag kreeg zij van T-Mobile een SMS waarin stond dat zij 1 maand lang gratis Mobiel internet mocht uitproberen. We controleerden voor de zekerheid het beltegoed vóór en ná het internetten en het werkt echt

Zijn er meerdere mensen die dit hebben meegemaakt?
Ik heb zelf een Vodafone Prepaid, op mn iPhone 3Gs. Daar kun je voor 10€ per maand lekker onbeperkt internetten (Vodafone Blox)

Groeten Kevin
  #18  
Oud 31-08-09, 20:24
b00n b00n is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 28
Standaard

ja, dat krijgt iedereen als je een nieuwe prepaid klant bent
  #19  
Oud 09-09-09, 22:16
meno meno is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b00n Bekijk bericht
ja, dat krijgt iedereen als je een nieuwe prepaid klant bent
ik heb al een iphone dus als ik naar de winkel ga en een prepaid simkaart koop heb ik dan voor tien euro per maand onbeperkt internet ??jullie hebben het over een bundel moet ik dat dan apart aanvragen bij die prepaid kaartje tie euro internet bundel wat je telkens opwaardert ?heb ik het goed dat zou echt te gek zijn man ik krijg geen abonement en dat optie klinkt als muziek in mijn oren ?ik snap em efe niet maar ik ga efe verder lezen op deze forum klinkt interesant heb pas 3 maandjes iphone ik ben echt een dummie maar ik leer zeer snel
  #20  
Oud 11-09-09, 18:43
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Die 10 euro is dan ook geen abonnement .. die moet je ieder maand weer upgraden .. het is en blijft natuurlijk prepaid !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 15:38
Internet abbo met prepaid Iphone. wesp-nl Odido (T-Mobile) 7 19-04-10 17:06
Internet met prepaid in Griekenland Flotto Internet in buitenland (roaming) 1 18-10-09 09:13
Iphone prepaid met 3G internet?? iemandmeteeniphone iPhone algemeen 8 12-10-09 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.