Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door axestream Hoe kom je aan deze info? Ik heb hem er gewoon naast gelegd Een collega heeft er 1 van week ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb hem er gewoon naast gelegd
Een collega heeft er 1 van week 28 en de omlijsting daarvan is stroever (korrelige structuur) Ik heb er 1 van week 34 en de omlijsting daarvan is heel glad en donkerder van kleur. Je voelt dat er een soort keiharde gladde laag op zit. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestigen?
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 eind week 42 opgehaald (toestel is gemaakt in week 39)
4.1 staat erop en de rand is glad (niet korrelig) bij mij thuis (T-mobile) 4 streepjes met een O, en als je dan gaat bellen (linkerhand) loopt hij langzaam terug naar 1 streepje en soms gaat hij naar geen invoer op mijn werk 5 streepjes G3 en als je gaat bellen zakt hij eigenlijk niet (af en toe 4 streepjes) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? | stefimke | iPhone accessoires en onderdelen | 1784 | 04-02-15 22:06 |
Iphone 4 32GB met abbo.. welk? | --koen-- | Overige providers Nederland | 0 | 28-03-11 23:12 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
jailbreak 3gs met 3.1 geleverd | dbartelink | Archief | 1 | 24-11-09 18:21 |
|
|