//

Iphone 4 32GB met abbo.. welk?

Iphone 4 32GB met abbo.. welk? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn huidige sim only abbonement loopt bijna af Dit is een Telfort sim only 500 minuten, internet en 1000 sms voor 36 euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-11, 22:12
--koen-- --koen-- is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 43
Standaard Iphone 4 32GB met abbo.. welk?

Hallo allemaal,

Mijn huidige sim only abbonement loopt bijna af
Dit is een Telfort sim only 500 minuten, internet en 1000 sms voor 36 euro pm. Hierbij heb ik altijd een Iphone 3G gebruikt.

Vandaag langs de telfort winkel geweest en helaas hebben ze het huidige abbonement niet meer (is een stuk duurder geworden).

Ik zit in klantsegment A. Dus de verkoper wou mij een nieuw abbonement aanbieden met een gratis Iphone 4 32 GB, 500 belminuten, internet en 1000 sms (dus net wat ik sim only had). De eerste 9 maanden betaal ik 39,50 per maand. De overige 15 maanden zijn de kosten 67 euro per maand.

Ik vroeg mij af of dit een goede aanbieding is of dat het bij een andere provider volgens jullie goedkoper kan?

Normaal ben ik nooit zo van de 2 jarige abbonementen, maar met de iphone 4 durf ik dit wel aan.

Jullie tips? Doen of niet doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 21:26
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 09:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 18:47
Welk oortje is compatibel met de iphone colliehome iPhone accessoires en onderdelen 7 11-04-08 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.