Welk oortje is compatibel met de iphone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een BT oortje voor onderweg ( wagen etc) dat kan gebruikt worden met de iphone van mijn vrouw en mezelf. Welk oortje werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welk oortje is compatibel met de iphone
Ik zoek een BT oortje voor onderweg ( wagen etc) dat kan gebruikt worden met de iphone van mijn vrouw en mezelf.
Welk oortje werkt met de iPhone? EDIT ; typo Laatst gewijzigd door colliehome; 07-04-08 om 18:15. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
??? ik vraag welke oortjes ? Dat deze van Apple dat zijn dat weet ik ook wel maar of er nog andere zijn....
|
|
||||
|
||||
zijn toch oortjes en sorry hoor dat ik er van apple aanprijs
je kan misschien anders eens de zoekfunctie gebruiken https://forum.iculture.nl/f28/i...h-headset.html |
|
||||
|
||||
Zoekfunctie had ik al gebruikt maar de link werkte niet en de andere oortje zijn allen van het zelfde merk dus niet echt een keuze...
|
|
||||
|
||||
Weet iemand waar de Aliph jawbone tekoop is in België?
|
|
||||
|
||||
Bang en Olufsen wordt heel goed aangeschreven in combinatie met de iPhone.
Zelf nog geen ervaring met deze headset, binnenkort kan ik er meer over vertellen. De B&O koptelefoon bevalt me in ieder geval heel erg goed |
|
|||
|
|||
Jabra werkt heel goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Compatibel met JVC autoradio? | sahaho | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-01-09 09:30 |
|
|