//

Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0)

Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0) discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Laatst heb ik de iPhoneclub Tip gebruikt ( Ringtones voor de iPhone maken met iTunes 8 > Nieuws > iPhoneclub.nl ) om een ringtone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-06-09, 14:14
SmartieZ SmartieZ is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 6
Stuur een bericht via Instant Messenger naar SmartieZ Stuur een bericht via MSN naar SmartieZ
Standaard Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0)

Beste,

Laatst heb ik de iPhoneclub Tip gebruikt (Ringtones voor de iPhone maken met iTunes 8 > Nieuws > iPhoneclub.nl) om een ringtone te maken, succesvol. Maar sinds ik OS 3.0 heb geïnstalleerd staan deze ringtones niet meer bij 'Instellingen > Geluiden > Beltoon'?

Heeft iemand anders hier ook last van of misschien een tip voor mij over wat ik fout doe? Als ik wat informatie heb achtergelaten vraag maar raak

Gegroet,
Martijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-09, 16:18
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

als het mapje "beltonen" nog in itunes staat, zou je die map gewoon opnieuw kunnen syncen.
  #3  
Oud 29-06-09, 01:27
SmartieZ SmartieZ is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 6
Stuur een bericht via Instant Messenger naar SmartieZ Stuur een bericht via MSN naar SmartieZ
Standaard

Dit heb ik geprobeerd en volgens iTunes staat hij ook op de iPhone, ik kan ze alleen zelf niet vinden op de iPhone en ik denk dat dit door 3.0 komt, kan iemand van jullie het proberen en hier z'n bevindingen posten?
  #4  
Oud 29-06-09, 02:05
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SmartieZ Bekijk bericht
...kan iemand van jullie het proberen en hier z'n bevindingen posten?
Ik heb na de upgrade naar iTunes 8.2 / iPhone 3.0 nog steeds dezelfde custom ringtones beschikbaar in zowel iTunes als op mijn iPhone.

Het enige wat ik kan bedenken is dat iPhone OS 3.0 misschien wat "kritischer" is geworden ofzo? Ringtones mochten geloof ik maar 30 seconden zijn ofzo, maar ik had er voorheen ook ringtones van 2 minuten bij staan (ook al speelden deze in de praktijk natuurlijk nooit 2 minuten lang).

[Edit]

Heb het even getest door weer even ALLE ringtones te syncen en ik heb inderdaad de lange ringtones nu ook niet meer op mijn iPhone. :-( Alle korte ringtones (langste 32 seconden) doet 'ie prima, maar de langere die ik had (GarageBand demo's variërend van 1:01 tot 3:02) pakt 'ie niet meer. Weet niet of de lengte ook de reden/oorzaak is, maar het valt wel op.

Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik mijn iPhone onder 2.x gejailbraked had en nu onder 3.0 niet meer.

Laatst gewijzigd door ℜuben; 29-06-09 om 02:12. Reden: Even een testje gedaan.
  #5  
Oud 29-06-09, 02:35
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Ik heb nog even verder getest met de ringtone lengtes... het blijkt 40 seconden te zijn. Ik heb een ringtone in iTunes op verschillende lengtes gekopieerd. In mijn Music Library staan ze onder "Ringtones" allemaal...



Maar onder mijn iPhone staan ze onder Ringtones niet langer dan tot 40 seconden...



En ook bij de iPhone instellingen maar tot 40 seconden...



En dus uiteraard ook op de iPhone zelf alleen maar t/m 40 seconden lengte...



Weet dus niet of dit bij jou ook de oorzaak is, maar te lange ringtonen kun je dus niet meer syncen... in elk geval niet op iPhone OS 3.0 unjailbroken.
  #6  
Oud 01-07-09, 01:56
SmartieZ SmartieZ is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 6
Stuur een bericht via Instant Messenger naar SmartieZ Stuur een bericht via MSN naar SmartieZ
Standaard

Dit was inderdaad ook het probleem. Het sucked dat mijn gemaakte ringtone 41 secondes lang was xD

bedankt man.

xx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 bennybreda iPhone algemeen 6 27-07-12 12:23
Beltoon verschijnt niet bij geluiden antoinem Ringtones en Wallpapers 7 21-07-11 21:50
Beltoon bij Itunes ma niet op Iphone lowjetta Ringtones en Wallpapers 5 29-06-09 02:42
PHONEZAP - Voor o.a. al je zelfgemaakte ringtones! Ganosius Ringtones en Wallpapers 4 20-11-08 16:39
Geen geluid bij zelfgemaakte ringtones DTJeremy Ringtones en Wallpapers 0 05-05-08 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.