Beltoon bij Itunes ma niet op Iphone discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn iphone na 2.0 gezet.. Ben dus mijn ringtones via Phonezap kwijt.. Nu heb ik geprobeerd via Itunes nieuwe aan te maken.. Komt bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beltoon bij Itunes ma niet op Iphone
Vandaag mijn iphone na 2.0 gezet..
Ben dus mijn ringtones via Phonezap kwijt.. Nu heb ik geprobeerd via Itunes nieuwe aan te maken.. Komt bij itunes bij beltonen te staan ma synct ze niet op mijn iphone.. En heb alles aangevinkt.. Iemand raad?? grtjs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zijn ze niet langer dan 30seconden??
|
|||
|
|||
't is ondertss dan toch gelukt.. waren idd iets te lang..
verkeerd geteld.. ma nu zijn die wel niet heel zuiver van geluid.. wa kan da zijn?? |
|
||||
|
||||
in itunes klinken ze wel zuiver of alleen op de iphone.
iphone is wel muziekinstalatie natuurlijk. harde bassen enz... zijn daar niet voor geschikt |
|
|||
|
|||
Ik zet mijn beltonen altijd via Cyberduck op mijn iPhone.
Dan maakt de lengte niks uit en blijft de kwaliteit goed. De nieuwe beltoon komt dan ook in de rij te staan met standaard tonen. Je moet er dan wel eerst even een .m4r bestand van maken. Hoe? - Klik met de rechtermuisknop in iTunes op het bestand dat je wilt omzetten naar ringtone. - Klik op "Converteer selectie naar AAC" - Sleep het nieuwe bestand naar je bureaublad (of een map waar je ringtones bewaard) - Verander de extencie van m4a naar m4r - Sleep het bestand vanaf je Mac naar de map waar je ringtones staan in Cyberduck of soortgelijk programma als je dat gebruikt |
|
||||
|
||||
De maximale lengte is overigens 40 seconden, heb het net even getest n.a.v. dit topic: https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post313755
(Kwam hier terecht omdat deze vraag bij "Soortgelijke Discussies" stond.) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 | bennybreda | iPhone algemeen | 6 | 27-07-12 13:23 |
Beltoon verschijnt niet bij geluiden | antoinem | Ringtones en Wallpapers | 7 | 21-07-11 22:50 |
Beltoon wel in iTunes, niet op iPhone | ridderdevries | iTunes | 2 | 29-04-10 10:39 |
Mac OS X: beltoon itunes op iphone | inetje | iTunes | 2 | 28-04-10 23:08 |
Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0) | SmartieZ | Ringtones en Wallpapers | 5 | 01-07-09 02:56 |
|
|