LimeWire skin voor iSlsk (by iMario) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb mij bezig gehouden om een LimeWire skin/thema voor de app iSlsk te maken. het is nog niet 100% af, ben er ff mee gestopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
LimeWire skin voor iSlsk (by iMario)
het is nog niet 100% af, ben er ff mee gestopt omdat het tijd was om te slapen... het is wel grotendeels af en dus hier ook alvast wat screenshots ervan misschien post ik het later wel, als het meren deel het leuk vind.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 10-06-10 om 19:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Begrijp ook niet echt waarom alles " anders " moet zijn. Iedereen wil een super strak disign en dan maken ze er een geweldig bont ding van met toeters en bellen...
Let wel , het is knap "dat" je het allemaal kan. Daar niets van. Maar of het nu net die meerwaarde aan je iPhone geeft ? Voor mij zeker niet. Er zullen er natuurlijk wel andere zijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
sommigen vinden het wel leuk. maar bedankt voor je mening Laatst gewijzigd door iMario; 08-07-08 om 21:38. |
Labels |
iphone, islsk, limewire, skin, thema |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|