Eigen ringtones en andere dingen werken niet discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben nieuw op het forum en een nieuwe gebruiker van de iPhone. Ik heb wat gelezen over eigen nummers als ringtone gebruiken maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen ringtones en andere dingen werken niet
Hoi,
Ik ben nieuw op het forum en een nieuwe gebruiker van de iPhone. Ik heb wat gelezen over eigen nummers als ringtone gebruiken maar dat lukt mij niet. Via sendsong verschijnen de nummers wel in soundsettings maar ze werken niet. Gewoon geen geluid. Via de Itunes methode (acc, m4e) werkt het ook niet. Bij andere programma's gebeuren dit soort van dingen ook. BV de foto;s uit dress-up kunnen niet worden opgeslagen want ze komen nooit in de foto map. Heb ik iets niet gedaan dat wel moet ofzo? Een bepaalde fix? Thanks P.S: mijn iphone is 1.1.4 en met ZIphone gekraakt. (1 klik kraak en daarna fix Wi-Fi) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Links naar andere app's werken niet | Tweety | Jailbreak | 0 | 03-12-10 09:23 |
Verschillende dingen werken niet | Rick202 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 31-10-10 21:46 |
Andere oordoppen werken niet correct?! | polat-58- | iPhone algemeen | 7 | 17-10-10 07:39 |
contacten en andere dingen toevoegen aan menu? | Masterdenk | iPhone algemeen | 3 | 01-06-08 13:00 |
|
|