//

Eigen ringtones en andere dingen werken niet

Eigen ringtones en andere dingen werken niet discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben nieuw op het forum en een nieuwe gebruiker van de iPhone. Ik heb wat gelezen over eigen nummers als ringtone gebruiken maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-08, 12:17
barter barter is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard Eigen ringtones en andere dingen werken niet

Hoi,

Ik ben nieuw op het forum en een nieuwe gebruiker van de iPhone.

Ik heb wat gelezen over eigen nummers als ringtone gebruiken maar dat lukt mij niet. Via sendsong verschijnen de nummers wel in soundsettings maar ze werken niet. Gewoon geen geluid. Via de Itunes methode (acc, m4e) werkt het ook niet.
Bij andere programma's gebeuren dit soort van dingen ook. BV de foto;s uit dress-up kunnen niet worden opgeslagen want ze komen nooit in de foto map.
Heb ik iets niet gedaan dat wel moet ofzo? Een bepaalde fix?

Thanks

P.S: mijn iphone is 1.1.4 en met ZIphone gekraakt. (1 klik kraak en daarna fix Wi-Fi)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Links naar andere app's werken niet Tweety Jailbreak 0 03-12-10 08:23
Verschillende dingen werken niet Rick202 Jailbreak apps en thema's 3 31-10-10 20:46
Andere oordoppen werken niet correct?! polat-58- iPhone algemeen 7 17-10-10 06:39
contacten en andere dingen toevoegen aan menu? Masterdenk iPhone algemeen 3 01-06-08 12:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.