ringtones discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik kom er niet uit met mijn ringtones ! word er gek van, heb nu sendsong en een ander programma " jamendo" hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtones
Hallo allemaal,
Ik kom er niet uit met mijn ringtones ! word er gek van, heb nu sendsong en een ander programma " jamendo" hier kan je rechtstreeks vanuit je bibliotheek van de i phone een nummer gebruiken als ringtone, werkt perfect maar nu heb ik geen trilfunctie meer wanneer ik word gebeld. Kan iemand me helpen, het moet toch mogellijk zijn op een makkelijke manier een ringtone naar keuze op de iphone te zetten ?? Hoe kan ik overigens geinstalleerde bestanden weer verwijderen ?? Alvast bedankt , gr. marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik Winscp voor bestanden enz te veranderen en wissen, copieren enz....
Ringtones kun je synchen met itunes ook of handmatig in de map ringtones zetten met Winscp (mijn voorkeur) Ringtones maken kun je zelf vanuit pm3 door een programma hier : http://croiman29.googlepages.com/Ringtones.rar
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones | candy | Archief | 2 | 14-08-09 11:21 |
Ringtones | martijn77 | Archief | 2 | 23-09-08 16:56 |
ringtones | jeroen_29 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 02-08-08 13:55 |
Ringtones | Cena | Archief | 3 | 03-05-08 01:29 |
|
|