iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Beltonen synchroniseren met iTunes (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/12795-beltonen-synchroniseren-itunes.html)

aneurysm 08-10-09 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 254612)
Er zit inderdaad wel een limiet aan de lengte van de beltoon. Als je minder dan 30 seconden aanhoud dan zit je altijd goed.

is correct. maar wat je ook kan doen (zo doe ik het), maak je ringtone .(zolang je wilt), en zet de gemaakte ringtone dan via iPhoneBrower op je iphone bij de ringtones. Zo kan je wel ringtones langer dan 30secs hebben

Marizaa 02-02-10 20:16

Synchroniseren beltonen = muziek verwijderen
 
Probeerde vandaag zelf beltonen op mijn iPhone te zetten. Dit lukte, maar al mijn muziek en video's waren van de iPhone gehaald.

Ik 'beheer mijn muziek en video's handmatig' en wil dit zo houden, maar wanneer ik dan een beltoon erop wil zetten, gaat mijn vinkje bij 'beheer muziek en video automatisch' weg en staat niks meer aangevinkt; resultaat = alle muziek verwijderd.

Wie kan mij hier bij helpen???

Veusy 03-02-10 09:44

Ik heb alle tips en trics gevolgd om via Itunes een beltoon toe te voegen. Maar die is niet zichtbaar op mijn Iphone.

In het mapje Beltonen in Itunes staat die wel en ze worden gesyncroniseerd, maar als ik dan op de Iphone bij de beltonen ga kijken, staan er enkel de standaard tonen.

Heb ook de trial van Itoner geprobeerd en ook dan verschijnt de beltoon niet.

Heb totaal geen idee meer wat ik nog kan doen.


Hans

liv 05-09-10 20:00

Ik heb hetzelfde probleem als winterangel, heb zojuist voor het eerst een ringtone ingesteld (dezelfde pc als die ik anders gebruik) en alle muziek is weg. Ik kan de muziek er niet opnieuw opzetten omdat itunes simpelweg niet synchroniseerd. Beter gezegd het programma zegt dit wel te doen maar uiteindelijk staan er geen bestanden op mijn iphone. Zowel slepen als via de tapbladen lukt niet.. help?!

marinusp 24-10-10 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liv (Bericht 553971)
Ik heb hetzelfde probleem als winterangel, heb zojuist voor het eerst een ringtone ingesteld (dezelfde pc als die ik anders gebruik) en alle muziek is weg. Ik kan de muziek er niet opnieuw opzetten omdat itunes simpelweg niet synchroniseerd. Beter gezegd het programma zegt dit wel te doen maar uiteindelijk staan er geen bestanden op mijn iphone. Zowel slepen als via de tapbladen lukt niet.. help?!


Wat is de oplossing, ik heb nog steeds dat mijn muziek verwijderd wordt. wat ik ook doe

Tristal 29-10-10 16:02

Voor alle mensen die geen eigen gemaakte ringtones op hun phone krijgen; ik had hetzelfde probleem. Ringtone gemaakt, het tabblad beltonen kwam wel tevoorschijn in itunes maar de beltonen stonden niet op de phone na te hebben gesynced. Ik kwam er per toeval achter dat als je je ringtone even versleept op je bureaublad en dan weer terugzet aan de linkerkant van itunes, waar je beltonen dus ook staan, en daarna tuurlijk wel even de beltonen aanvinken en dan pas syncen. Dan staan ze op je phone onder de beltonen :):). Ik hoop dat ik hiermee een paar mensen heb geholpen.

Groetjes Tristal


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.