Eigen ringtonen zonder itunes discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het ook mogelijk om mijn eigen ringtonen op mijn iPhone te krijgen, zonder gebruik te maken van iTunes?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen ringtonen zonder itunes
Is het ook mogelijk om mijn eigen ringtonen op mijn iPhone te krijgen, zonder gebruik te maken van iTunes?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eigen ringtonen is geen probleem, maar denk niet dat je ze erop krijgt zinder iTunes.
Ik gebruik altijd eigen mp3's daarvoor. Echter is het niet zo dat je ze erop kunt pleuren. Maar op google vind je wel hoe het moet met massa's uitleg en afbeeldingen. Maar na het omzetten vermoed ik dat je hem nog altijd via iTunes erop moet zetten. |
|
|||
|
|||
Eigen ringtones op mijn eiegn iPhone krijgen is ook geen probleem. Ik vroeg me alleen af of ik daar nog steeds iTunes voor nodig heb.
|
|
|||
|
|||
Ik zou het ook niet weten of dat kan. Maar vraag me ook af wat voor nut het heeft om het zonder iTunes te doen. Die iTunes gaat je niet opeten hoor
|
|
|||
|
|||
Nee, dat weet ik wel , maar heb wat problemen met itunes op mijn pc, dus als het dan zonder itunes kan...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, thanx, dat was alles wat ik wilde weten
|
Labels |
geen itunes, ringtones |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan ik zedge ringtonen bij mijn whatsapp ringtonen krijgen? | eelserins | Ringtones en Wallpapers | 6 | 19-03-19 19:30 |
Eigen bel- en ringtonen... | rdatbenik | Archief | 1 | 25-10-12 14:42 |
Ringtonen | edwintromp | iPhone algemeen | 0 | 12-07-11 20:29 |
Mac OS X: ringtonen | Cees Rijneveen | iTunes | 0 | 29-10-09 22:22 |
ringtonen met winscp | ronin | Ringtones en Wallpapers | 1 | 30-06-08 22:04 |
|
|