Ringtone over headset discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik best vaak mijn headset tijdens het wielrennen en als ik dan word gebeld, dan zou ik graag mijn ringtone over mijn headset ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ringtone over headset
Hallo,
Ik gebruik best vaak mijn headset tijdens het wielrennen en als ik dan word gebeld, dan zou ik graag mijn ringtone over mijn headset horen want anders hoor ik hem niet en dan merk ik het alleen doordat de muziek wegvalt, weet iemand hoe je dit kan instellen? Bedankt, Fabian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
die komt er normaal toch doorheen?(bij mij toch)
duurt misschien beetje langer omdat de muziek eerst wegvalt en de trilfunctie begint. probeer eens met de trilfunctie uit te zetten ,zodat dan je ringgeluid er sneller door komt die kan je uit zetten in je instellingen bij geluid.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie
Ik heb even getest en inderdaad gaat ie over de headset, alleen heel zacht, zachter dan mijn muziek en mijn beltoonvolume staat echt hoog, en hij gaat trouwens ook over mijn headset + over de luidspreker, nou is dit niet erg, maar is die ringtone niet harder te krijgen? Groeten, fabian |
|
||||
|
||||
als je headset erin zit op de volumetoetsen drukken. Dan krijg je ook dat belletje in beeld en daaronder staat dan "ringer (headset)". Of in het Nederlands als hij in het Nederlands staat
|
||||
|
||||
Heey Psychonikeo,
Hij staat zodra ik de headset erin doe idd zachter, het belvolume dan, bedankt! Het werkt nu zoals ik wil. Groeten, Fabian |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtone | janlensvelt | Ringtones en Wallpapers | 1 | 01-01-11 23:56 |
Ringtone HELP! | jayblo | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-10-10 00:13 |
ringtone met headset in | daveku | Archief | 0 | 20-09-08 15:46 |
ringtone | Ernst01 | Archief | 9 | 05-09-08 13:46 |
|
|