[1.1.1] Aangepaste ringtones en text message geluiden discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is getest met firmware 1.1.1: Voor aangepaste ringtones doe het volgende: - Zet het nummer op je iPhone d.m.v. synchroniseren met iTunes - Installeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[1.1.1] Aangepaste ringtones en text message geluiden
Dit is getest met firmware 1.1.1:
Voor aangepaste ringtones doe het volgende: - Zet het nummer op je iPhone d.m.v. synchroniseren met iTunes - Installeer SendSong - Start SendSond op en klik op het desbetreffende nummer - Selecteer " Send to ringtones " - Ga nu naar Settings/Sounds/Ringtones en je zult zien dat jouw nummer hierbij staat. Ik heb dit getest met meerdere bestandsformaten/nummers en het werkt 100%. Voor aangepaste text messages geluiden doe het volgende: - Converteer een nummer of bestand naar .aiff formaat m.b.v. Switch voor mac - Zet handmatig het .aiff bestand om naar .caf - Navigeer naar /System/Library/Audio/UISounds/ - In deze map staan 6 soortgelijke bestanden. sms-received1.caf tm sms-received6.caf. Hernoem jou bestand naar bijvoorbeeld sms-received1.caf en overschrijf de file die op je iPhone stond - Als je nu naar Settings/Sounds/Text Message/ gaat kun je je nieuwe deuntje selecteren. Als je dus sms-received1.caf hebt vervangen selecteer je Drietoon ( NL in mijn geval ). De naam blijft dus hetzelfde, maar het speelt wel jou deuntje af. Update Ringtones werken nog niet. Alles werkt totdat er echt iemand belt. Dan pakt ie weer de standaard beltone Marimba. Hetzelfde geld voor de wekker. Ik werd wakker door Marimba terwijl ik hem had ingesteld op een eigen nummer. Als ik of iemand anders hier een oplossing voor weet, posten we het Succes en vee plezier ermee Laatst gewijzigd door Destiny; 10-11-07 om 09:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem met mijn ringtones
ik zou hier ook graag meer over horen |
|
||||
|
||||
Ik heb het voor elkaar gekregen om toch de ringtones werkend te krijgen. Ik heb Sendsong verwijdert van me iPhone en opnieuw opgestart. Nu werkt het wel. Ik hoor mijn eigen ringtone als er iemand belt en als de wekker afgaat
|
|
|||
|
|||
Ben een leek....wie helpt?
Ik heb fimware 1.1.1 en wil graag ringtones op mijn iphone zetten. Ik zie helemaal een Sendsong bij mij! Klopt dit? Via welke software (windows) kan ik wel songs omzetten voor mijn iphone? |
|
||||
|
||||
Je kunt via iTunes nummers converteren naar AAC formaat. Ik gebruik nu iToner voor OSX en dat werkt perfect. WiToner is er nu voor windows ofzo. Effe googlen
|
|
|||
|
|||
Dus met sendsong er op werken ze niet?
Is wel lastig, steeds erop en eraf gooien om nieuwe ringtones toe te voegen. |
|
|||
|
|||
werkt dit ook met 1.1.2?
|
|
||||
|
||||
Nee helaas niet
|
|
|||
|
|||
dit is werkend met 1.1.2
Sendsong installeren. sendsong open en liedje kiezen. klikken en send to ringtones. Sendsong afsluiten naar sounds, en zie je bovenaan Custom staan. Vink je de custom ringtone aan, ff rebooten en je ringtone werkt. Na uninstall van sendsong blijft je ringtone erop. Moet alleen nog ff checken na een sync met itunes |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt dat iig niet. Ik krijg geen custom te zien
|
|
|||
|
|||
Dat is wel vreemd, misschien even de nieuwe versie sendsong proberen? Er staan er namelijk 2 in installer.
Na een sync met itunes is de ringtone weg. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
text message Plus | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-03-09 10:35 |
Aangepaste 3.9 bootloader zonder beveilingen | chrisje123 | Unlock [archief] | 3 | 10-03-08 22:39 |
Text Message geluiden toevoegen | Destiny | iPhone algemeen | 2 | 10-11-07 03:11 |
|
|