Video Rintgtones post and request topic discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Wellicht wel handig om dit topic centraal te houden voor het posten en requesten van video ringtones icm Mivtones. Ikzelf zal het een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Video Rintgtones post and request topic
Beste mensen,
Wellicht wel handig om dit topic centraal te houden voor het posten en requesten van video ringtones icm Mivtones. Ikzelf zal het een en ander gaan posten, wellicht dat er ook andere mede-forum gebruikers hun video ringtones willen delen met de rest. Hier mijn eerste bijdrage voor vandaag: - Kid Cudi Vs Crookers - Day 'n' Nite http://rapidshare.de/files/41329873/..._Nite.m4v.html En nog 1 van een aantal maanden geleden: Kid rock - All Summer Long http://rapidshare.com/files/12869575...0x480.mp4.html Laatst gewijzigd door houseguru; 12-01-09 om 14:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
alvast bedankt
|
||||
|
||||
Citaat:
Mivtones werkt ook niet meer lekker op firmware 2.2 dus ik ben gestopt met het maken van videos als ringtone |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
video ringtone
Kan iemand een uitleg geven, hoe je zelf een video ringtone maakt?
|
|
||||
|
||||
ikzelg gebruik hiervoor TMPG encoder. Naar mijn mening het meest uitgebreide en handige pakket;
TMPGEnc Net Is via bepaalde sites of usenet wel te verkrijgen. Je kan ermee in je video knippen, dus je fragment eruit halen. Converteren naar het juiste formaat (.mp4) en je bitrate, kwaliteit instellen noem maar op. Als je er niet uit komt moet je maar een PM sturen. Ik kan wel een mooie tutorial maken maar gezien dit topic is er weinig animo voor helaas. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Another video convert topic | Pr4n4 | Desktop-applicaties | 9 | 28-07-17 11:18 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
|
|