ringtones discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) ringtones maken is makkelijk, maar kan je ook bv sms berichten-toon zelf maken? moet je dan eerst jailbreak installeren? zo ook, kan je de berichtentune ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ringtones
ringtones maken is makkelijk, maar kan je ook bv sms berichten-toon zelf maken? moet je dan eerst jailbreak installeren? zo ook, kan je de berichtentune of toon ook zelf aanpassen?
Laatst gewijzigd door tracker; 30-10-09 om 14:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je gaat jailbreaken kun je ook de sms berichten aanpassen.
Als je bijvoorbeeld een theme gaat installeren via winterboard zitten hier soms al geluiden bij.
|
||||
|
||||
Ik heb zelf (na jailbreak) een aantal geluiden vervangen : je kunt daarvoor de sms-received1.caf bijvoorbeeld vervangen door je eigen geluid (wel dezelfde naam aanhouden). Deze staan in /System/library/audio/uisounds/
Hoe je die kunt maken kun je mbv. Google vast wel uitdokteren. Zo heb ik de Veronica-jingle "NIEUW NIEUW NIEUWNIEUWNIEUW......"als er een SMS binnen komt....altijd succes mee, hihihihi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones | candy | Archief | 2 | 14-08-09 11:21 |
Ringtones | martijn77 | Archief | 2 | 23-09-08 16:56 |
ringtones | jeroen_29 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 02-08-08 13:55 |
Ringtones | Cena | Archief | 3 | 03-05-08 01:29 |
|
|