iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/4571-gratis-ringtones-voor-1-1-2-via-itunes.html)

DertKesh 02-03-08 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacRub (Bericht 75309)
Zekers, heb gewoon custom ringtones op 1.1.4. No problemo!

Dus je hebt ringtones op je iPhone (FW 1.1.4) gezet met behulp van dit topic? Dus deze manier werkt ook op 1.1.4?
ff ter bevestiging vragen :D

ArB 02-03-08 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh (Bericht 75317)
Dus je hebt ringtones op je iPhone (FW 1.1.4) gezet met behulp van dit topic? Dus deze manier werkt ook op 1.1.4?
ff ter bevestiging vragen :D

ja dit werkt hier ook ;)

crea-sign 03-03-08 12:45

Geen file onder folder Beltonen.
 
Hallo allemaal,

Als ik de stappen zoals hieronder aangegeven uitvoer plaats itunes hem niet in de folder Beltonen. Wat ik heb gedaan is het volgende:

PS. ik werk op Mac 10.4 met firmware 1.1.3.

1) rechtermuis op song, Opties: aanvinken en instellen start 0:00 eind 0:30
2) song converteren naar .aac
3) openen in finder en extensie aanpassen in .m4r vorige file met gehele afspeel lengte verwijderen. Tot wel 3x in de bibliotheek slepen + folder Beltonen.

Maar tevergeefs itunes weigert het bestand toe te voegen in de folder Beltonen. Terwijl het bestand wel het RING itunes icoon heeft als je het bekijkt in de finder. Erg vreemd, hopelijk heeft iemand van jullie tips/oplossing hiervoor.

Groet Patrick

MacRub 03-03-08 13:39

Geef het nummer eens een andere naam, dan moet het werken. Ik moest namelijk het bestaande bestand verwijderen en dan werkte het wel. iTunes accepteert geen dubbele namen, concludeerde ik hieruit.

Deniz 07-03-08 16:39

Super Werk
Werkt Perfect !

Efron 14-03-08 23:40

goeie tip! props:)

prashantjuh 15-03-08 17:45

werkt het ook onder 1.1.4?

DertKesh 15-03-08 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door prashantjuh (Bericht 82312)
werkt het ook onder 1.1.4?

Ja het werkt ook op 1.1.4..

maar dit hoefde je eigenlijk niet te vragen :D je kon het ook even uitproberen :D

Diageo 17-03-08 22:10

Doe alles precies zoals het er staat:S Alleen staan ze niet tussen mijn ringtones op m'n iPhone :S weet iemand hoe dit kan?

eek-87 18-03-08 12:59

Ik heb een ander probleem dan dat hier genoemd is. Converteren en toevoeg gaat allemaal prima. Wanneer ik ze op mijn iphone wil zetten, gaat dat bij de eerste goed. De twee echter, is op mijn iphone precies dezelfde als die er al instond. Nu staat hij er dus twee keer in... Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Gr.

apoZ 18-03-08 16:25

Zalig!! Werkt echt perfect!

Daveke 21-03-08 12:41

Ik snap er echt helemaal geen hol meer van!
Ik heb iTunes 7.6, firmware 1.1.3
Beltoon is aangemaakt, staat in de map beltonen in mn Library, als ik in iTunes kijk naast samenvatting (op de iphone) bij beltonen herkent ie m ook nog, en dan wil ik de phone synchroniseren en staat u nog niet in mn lijst met deuntjes.. ik word er sterregek van en ben in staat om het *****ding de raam uit te gooien!

Wat doe ik fout??

edit: Nu heb ik het ook geprobeerd middels SendSong, klik ik op set as ringtone, bel ik mezelf op, hoor ik nog het belachelijke iPhone-deuntje.. Ik word moedeloos..

BoyvS 24-03-08 15:34

Het werkt..heb 1.1.4 dus die werkt ook gewoon PERFECT..eindelijk van die zeur ringtone's af haha..

dankje!:D

Hanz 29-03-08 15:13

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daveke (Bericht 85361)
Ik snap er echt helemaal geen hol meer van!
Ik heb iTunes 7.6, firmware 1.1.3
Beltoon is aangemaakt, staat in de map beltonen in mn Library, als ik in iTunes kijk naast samenvatting (op de iphone) bij beltonen herkent ie m ook nog, en dan wil ik de phone synchroniseren en staat u nog niet in mn lijst met deuntjes.. ik word er sterregek van en ben in staat om het *****ding de raam uit te gooien!

Wat doe ik fout??

edit: Nu heb ik het ook geprobeerd middels SendSong, klik ik op set as ringtone, bel ik mezelf op, hoor ik nog het belachelijke iPhone-deuntje.. Ik word moedeloos..

SendSong blijft bij mij hangen en doet niet wat het moet doen, helaas. Ik heb verder gezocht. Ik heb (n.a.v. een instructie op een VS-site) een playlist Ringtones aangemaakt, en daar mijn .m4r bestand in geplaatst. Onder de tab Beltonen aanvinken welke ringtones je wilt syncen. Na synchronisatie staat de nieuwe ringtone bij Instellingen, Geluiden, Beltoon onder een apart kopje Aangepast. (iTunes 7.4.028, iPhone 1.1.3).

Als bijlage mijn favoriete ringtone (in .m4r-formaat): het typische ringtoontje uit The Matrix.

keeper 01-04-08 13:27

tijdens het synchroniseren krijg ik wel een foutboodschap, kan dit bestand niet naar iphone kopieren maar als ik dan kijk bij de beltonen in men iphone staat het er wel bij en werkt het ook. Iemand een idee waarom ik dan een foutboodschap krijg als het goed lijkt te werken?

bedankt!

A F C A 01-04-08 14:07

Alles lukt, alleen als ik ze op mijn iphone zet kan ik ze niet meer terug vinden.
de uitleg van HANZ heb ik proberen te volgen alleen als ik een afspeellijst maak met de naam ringtones, kan ik de m4r bestanden daar niet in krijgen??

Iemand die raad weet hier mee?

A F C A 01-04-08 15:39

Bij mij is het nu gelukt na wat op zoek werk. Ik heb IRINGER gebruikt (wat je makkelijk op google kunt vinden). Wanneer je wilt syncr. dan moet je er voor zorgen dat je muziek ook mee syncr. anders kun je het er niet op zetten.

Succes er mee

GreenGoat 04-04-08 17:23

Bij mij is ook alles gelukt! :D

Ik had een beltoon met de naam "Meneer Spaghetti" :p van Samson & Gert haha, maar toen zag ik 'm niet op m'n iPhone staan. Daarna had ik de naam veranderd in "Samson" en zag ik 'm er wel tussen staan.

Dus misschien heeft het ook te maken met de lengte van de bestandsnaam...?

Succes! :cool:

I-Toon 04-04-08 18:09

je kan ook kijken bij Nakko.com - The new era in mobile content starts here! gratis registreren en ringtones, graphics, games etc downloaden via itunes

Nazz 06-04-08 16:03

Ok..dit is raar..

Als ik de matrix-ringtone van Hanz importeer werkt het direct.. maar als ik er zelf 1 maak volgens de uitleg hier in het topic wil hij maar niet in mijn lijst met ringtones komen te staan ! :s...

Anyone?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:12.