//

Ringtone volgens iTunes op iPhone, nou mooi niet!

Ringtone volgens iTunes op iPhone, nou mooi niet! discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo!!! Ik heb gisteren met iRinger een ringtone gemaakt ( wil ik instellen als melodie voor wekker). Als ik hem via de bieb naar beltonen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-01-10, 17:22
Stephanie-Alb Stephanie-Alb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard Ringtone volgens iTunes op iPhone, nou mooi niet!

Hallo!!!

Ik heb gisteren met iRinger een ringtone gemaakt ( wil ik instellen als melodie voor wekker). Als ik hem via de bieb naar beltonen op de iPhone sleep zet hij hem keurig bij de andere beltonen neer, echter als ik daarna in mijn iPhone zelf kijk staat hij er niet tussen!
Heb hem 2x gesynct maar ook dat helpt niet!

Wat doe ik niet goed?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-10, 16:36
Bahemath Bahemath is offline
Banned
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 47
Standaard

iphone aansluiten in itunes. dan naar je iphone gaan. tabblad beltonen. En hem daar handmatig er in zetten kan mss een oplossing zijn.

Niet zo zeker van ik heb nog geen ervaring met beltonen.
  #3  
Oud 14-01-10, 19:05
Stephanie-Alb Stephanie-Alb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Ja dat kon wel maar dan was ik weer alle muziek kwijt! Het is nu gelukt! Moest hem niet naar beltonen slepen maar naar iPhone! Lang leve mijn vriend!

(en ben toch lekker relaxed wakker geworden vanmorgen! Helaas wel veel te vroeg!)
  #4  
Oud 09-08-10, 22:32
journeyman journeyman is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

grrrrrrrrrrrrrr zelfs verslepen naar iphone lukt niet. ik heb veel zin om gans da boelke hier door de kamer te gooien. maar ja, het heeft daarvoor net iets te veel geld gekost. ik heb een paar uur geleden 3 beltonen GEKOCHT via itunes. je zou dan toch mogen verwachten denk ik dat je die op een twee drie op je iphone hebt staan, neen? nu zijn we een paar uren verder en ben ik zo gefrustreerd geraken ... hoe komt het *********** dat dat niet lukt!?!?!

ik wil OPLOSSINGEN!!!!!!!!!!!!!!!
  #5  
Oud 16-08-10, 14:55
Daan1968 Daan1968 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ben benieuwd of je er nog uitgekomen bent? Ik heb net 3 ringtones gekocht bij Itunes om aan contacten te koppelen. Ze staan wel netjes op mijn Iphone maar zijn niet aan de contacten te koppelen. Ik snap er niets van..........

VERVOLG TWEE DAGEN LATER: ik ben er zelf uitgekomen; niet in 'contacten' de beltonen gaan zoeken maar terwijl je in 'telefoon' staat, naar 'contacten' gaan en dan staan ze er netjes bij; in ieder geval zo bleek het bij mij te zijn!

Laatst gewijzigd door Daan1968; 18-08-10 om 19:38.
  #6  
Oud 18-08-10, 17:13
Pedel Pedel is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb van bovenstaande alle ringtones gedownload, maar nu kan ik er telkens maar 1 overzetten. Als ik er bijv. 5 selecteer en die naar 'beltonen' sleep dan staan ze in Itunes wel netjes alle 5 maar wanneer ik dan in de Iphone kijk onder de instellingen en dan beltoon, dan staat er maar 1 beltoon onder het type aangepast.
Wanneer ik bij Itunes deze aanwezige ringtone dan verwijder dan zet Itunes automatisch een andere van de 5 geselecteerde ringtones erneer

Weet iemand hoe dit kan

Mvg,
  #7  
Oud 12-02-12, 16:15
holtropmark holtropmark is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

ik heb via de tips op iphoneclub.nl alles goed gedaan, dus mp3 naar m4r omgezet, kan hem ook openen in finder, zie in itunes ook een mapje tonen in de bibliotheek verschijnen, maar het mapje blijft leeg?? Iemand een idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ringtone van Iphone en Itunes verdwenen Sport Addicted Ringtones en Wallpapers 0 19-05-11 00:54
Ringtone niet te vinden in iTunes reeborre iTunes 5 02-02-11 20:20
Niet te mooi om waar te zijn? (iPhone 3G) eryc Koopinformatie Nederland 1 17-01-11 21:18
Windows: Volgens itunes niet vol, volgens iphone wel raweimer iTunes 8 07-05-08 20:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.