Achtergrond 113 discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een iphone fw113 als ik een achtergrond instel staat die niet op mijn springboard. wel als ik op standby sta, maar bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Achtergrond 113
hoi,
ik heb een iphone fw113 als ik een achtergrond instel staat die niet op mijn springboard. wel als ik op standby sta, maar bij mijn springboard is het gewoon zwart? iemand oplossing? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat hoort toch zo, of ligt het aan mij?
|
|
||||
|
||||
en als ik nou een andere achtergrond wil?
|
|
||||
|
||||
Probeer dan eens Summerboard te installeren, staat onder installer - verschillende Themes beschikbaar !
|
|
||||
|
||||
Summerboard had ik al geinstalleerd, vergeten te vermelden. maar als ik een theme aan vink dan verandert er helemaal niks. Blijft gewoon bij het oude?
|
|
||||
|
||||
heb je de correcte versie van Summerboard voor jouw firmware versie geinstalleerd ?
|
|
||||
|
||||
bij installer zie ik er maar 2 staan summerboard old en gewoon summerboard. ik heb 2 de gewoon gekozen?
|
|
||||
|
||||
Gewone summerboard zou moeten werken. (de old werkt niet) Heb je ook gekeken of je het programma "SMB Prefs" kan opstarten wat op je scherm verschijnt na het installeren van summerboard?
|
|
||||
|
||||
ja kan het gewoon opstarten kan ook mijn thema's kiezen enz. maar dan verandert die niks
|
|
|||
|
|||
ik heb net ergens anders op het forum gelezen dat je de taal wel op engels moet hebben anders werkt het niet.
Succes. |
|
||||
|
||||
Heel vreemd, maar misschien de oplossing:
Toen ik 1.1.3 erop had heb ik ook summerboard geinstalleerd en gekeken of dat lukte met een eigen wallpaper op het springboard. Lukte niet.. Toen ik een pakket installeerde (volgens mij nederlandse taalpakket) en de iphone opnieuw opstartte had ik opeens wel een eigen wallpaper op het springboard. Ik weet niet of ik toen al de taal in nederlands had veranderd.. (via Instellingen=>Algemeen=>Landinstellingen)
|
||||
|
||||
zit inmiddels op 114 maar heb nog steeds het zelfde probleem, heb ook gekeken of het bij engels wel lukte maar helaas ook niet... en summerboard is er nog niet voor 114 ofwel?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ALs je summerboard opent, en naar beneden scrolt zie je staan: SummerBoard 3.X (active)
Staat die hier niet op moet je eerst even je iphone aan en uit zetten. En als je een theme selecteert wel even op Restart Springboard klikke |
|
||||
|
||||
inderdaad werkt danku
|
|
|||
|
|||
114
ik heb de iphone 114 maar summerboard 3.2 werkt wel maar er komen geen themes in te staan iemand een oplossing? heb al wel gerestart etc wat hier boven word vernoemd en heb de 113/4 fix ook gebruikt
|
|
|||
|
|||
ik zit ook op 1.1.4 en gebruik ook summerboard 3.2
Selecteer mn thema (aangepaste achtergrond, dock en paar iconen) en restart springboard en heb mn thema werkend. |
|
|||
|
|||
Probleem is
het probleem is dat er bij theme geen themes staan ???? ik heb ze wel geinstaleerd zoals glass en nog andere voor de zekerheid heb
ook restart spring gedaan maar er staan gewoon geen themes in dus kan er ook geen selecteren |
|
|||
|
|||
Dat had ik eerst ook, alleen de standaard themes die bij summerboard worden geinstalleerd waren te zien verder niets, maar als je met winscp ofzo je themes kopieerd van /var/root/Summerboard/Themes naar /var/mobile/Library/SummerBoard/Themes (waar als het goed is de standaard themes al te vinden zijn.) moet het werken. (bij mij wel in ieder geval.)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten FW 113 | roaldvdbz | iPhone algemeen | 0 | 25-02-08 22:26 |
Nederlands op 113 met 04.02.13.G !?? | rlobbes | Archief | 11 | 19-02-08 22:49 |
Downgrade 113 | bully112 | Unlock [archief] | 5 | 18-02-08 19:18 |
Muurvast op 113 | Spooky | Archief | 4 | 10-02-08 12:13 |
113 ERROR | bully112 | Unlock [archief] | 3 | 31-01-08 18:31 |
|
|