Verzoekje voor Telegraph.caf ios 4.2./4.2.1 discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister mijn iPhone gejailbreakt jeuj met de rede om de orginele 4.2 sms sounds weer terug te zetten. dus de echte Telepgraph sounds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verzoekje voor Telegraph.caf ios 4.2./4.2.1
Ik heb gister mijn iPhone gejailbreakt jeuj
met de rede om de orginele 4.2 sms sounds weer terug te zetten. dus de echte Telepgraph sounds en niet de ingekorte sinds 4.3 :S Ik hoop dat iemand de Telegraph.caf uit /System/Library/Audio/UISounds/ kan kopieren en naar mij toesturen/uploaden alvast bedankt! mag per mail gestuurd worden ik kan ze ook uploaden naar mijn hosting als meer mensen deze willen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil ook graag de volledige versie weer terug hebben... |
|
|||
|
|||
Heej marvie, nee helaas heb ik hier op IPC niks meer gehoord .
Ook op i-netx. Kon ik weinig vinden. Dus mocht iemand ze hebben hoor ik het graag. Grts Phyt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Orginele bestand hernoemen of overschrijven in (wel jailbreak nodig): System/Library/Audio/UISounds Succes |
|
|||
|
|||
GASt thxx!!!!!
ik ga hem gelijk ff proberen. --- Hoppa hij werkt thanks man. Laatst gewijzigd door Phyt; 13-05-11 om 13:53. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wiil iemand Voicemail.caf voor me uploaden? | koekjedebij | iPhone algemeen | 2 | 18-03-11 14:48 |
Ringtone verzoekje! "Bugle" tune | Lode Jonckheere | Ringtones en Wallpapers | 8 | 20-02-11 15:32 |
Een Ringtone verzoekje!!! | devendra | Ringtones en Wallpapers | 0 | 18-01-11 18:26 |
|
|