//

Van iPhoto naar Facebook: het lukt me niet!! Wheeelp!

Van iPhoto naar Facebook: het lukt me niet!! Wheeelp! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb twee problemen waar ik echt een beetje gek van wordt inmiddels. Eerst de meest actuele: 1. Ik heb foto's gemaakt met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-11, 11:25
locuta locuta is offline
• iOS 10.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 12
Standaard Van iPhoto naar Facebook: het lukt me niet!! Wheeelp!

Hoi, ik heb twee problemen waar ik echt een beetje gek van wordt inmiddels. Eerst de meest actuele:

1. Ik heb foto's gemaakt met mijn iPhone, die naar iPhoto overgezet (heb een MacBook Air sinds kort) en daarin is dan weer een optie dat je een album op Facebook kunt publiceren. Ik doe dat, met de map waar 31 foto's in staan, maar op Facebook worden maar 5 foto's zichtbaar! In iPhoto zelf staat bij het kopje Facebook een overzicht van alle Facebook mappen etc, en daar zie je er wel gewoon 31 in staan. Ra ra ra? Ik heb al een nieuwe map aangemaakt, omdat ik dacht dat misschien de upload onderbroken was geweest ofzo, maar ook daarin worden maar 5 foto's zichtbaar op facebook. Zie Facebook

2. Mijn andere probleem is als volgt: ik wilde de foto's niet alleen op Facebook zetten, maar ook op mijn weblog op Kirsten Verdel |, die op wordpress draait. Ik probeerde ze allemaal te exporteren, maar krijg dan te zien dat de foto's 0kb zijn. Snap er niks van. Wat is nu de handigste manier om een stapel met iPhone gemaakte foto's zo simpel (!) mogelijk naar Wordpress te krijgen, op zo'n manier dat ik op mijn blog thumbnails zie, waar je op kunt klikken zodat je een grotere afbeelding te zien krijgt?

Ik kom er echt niet uit en wist ook niet goed waar ik met mijn vraag terecht kon. Ik hoop hier dus...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 22:23
irisha30 irisha30 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard van iphoto naar facebook:het lukt niet!

Hi!
ja dat problem heb ik ook - als ik fotos ergens hoch wil laden dan krijg ik bij iphoto 0kb... ik snap er niets van!
ik heb de fotos nu steets via email hoch geladen, maar dat vindt ik toch een beetje onhandig, en je kan via mail ook maar een bepaald antaal fotos versturen naar facebook.
ik hoop dat ons snel iemand kan helpen!!
THANKS!!
Reageren

Labels
iphoto



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Overzetten iPhone naar iPhoto lukt niet DGVBrasil Muziek, foto & video 0 19-06-11 15:37
Windows: Back-up terugzetten van 4.1 naar 4.3.1 lukt niet sefsz iTunes 0 04-04-11 14:23
iPad Downgraden van 4.2.1 naar 3.2.2 lukt niet... Jackie99 iPad algemeen 2 19-12-10 16:33
Foto's van Iphone naar Iphoto Dolfijntje Desktop-applicaties 5 11-08-10 11:39
aanraking van het scherm lukt niet demies iPhone algemeen 0 02-03-10 09:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.