//

Foutmelding bij syncen foto's

Foutmelding bij syncen foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mn iPhone 4s binnen gekregen en heb mn reservekopie van mn 3GS terug gezet. Ik had ook een aantal eigen mappen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-11, 21:27
zdenek zdenek is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 11
Standaard Foutmelding bij syncen foto's

Ik heb vandaag mn iPhone 4s binnen gekregen en heb mn reservekopie van mn 3GS terug gezet. Ik had ook een aantal eigen mappen met fotos aan iTunes gekoppeld. Werkte altijd prima, maar nu wil ik deze ook op mn 4S zetten en dan zet hij niet alle foto's op de iPhone.

Krijg een foutmelding op de iPhone dat iTunes een aantal onderdelen niet kon syncen met een verwijzing naar iTunes voor meer info. iTunes geeft verder geen foutmelding.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-11, 23:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Een voorlopig oplossing is de app photosync gebruiken.
Ik gebruik nooit itunes voor foto's, ik had er ook niks anders dan klodden mee, had het ook voor de ene foto wilde en de andere nie enz.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's syncen foutmelding bobels Muziek, foto & video 2 12-10-11 14:15
Foutmelding bij synchroniseren foto's iPeppel Muziek, foto & video 1 25-01-10 13:32
foto's syncen zonder de programma's syncen. Tieme iTunes 5 03-12-08 15:40
Na software-upgrade van 1.1.4 naar 2.0.2 ... foutmelding bij synchoniseren van foto's rivierke Muziek, foto & video 0 04-09-08 11:28
Foto: Foto's verminken bij syncen, raar probleem henbor Muziek, foto & video 0 18-05-08 14:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.