iPhone 4/ contacten&foto's kwijt nog iOS5 configuratie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de 2 uur durende update van mijn iPhone 4, ben ik naast vele apps, vooral al mijn contacten en foto's kwijt! Aaaaah what to ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4/ contacten&foto's kwijt nog iOS5 configuratie
Na de 2 uur durende update van mijn iPhone 4, ben ik naast vele apps, vooral al mijn contacten en foto's kwijt! Aaaaah what to do?!
appelleek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staan de foto's nog op je iphone? Gebruik de app mss photosync of sluit je iphone gewoon aan op je pc en dan ga je naar je iphone map en sleep je daar je foto's zo naar je pc.
Staan ze er nimmer op, ik vrees je ze kwijt bent maar ik kan fout zijn. Foto's zouden toch altijd op je pc of externe harde schijf ofzo moeten staan, als je ze nog hebt kan je ze er uiteraard opnieuw terug opzetten. Uw apps kan je gewoon terug insteken toch, die staan normaal gezien wel nog in je itunes? Contacten; heb der zelf altijd miserie mee, ik steek ze der altijd handmatig in , doe da ook wel graag . Ik kan u verder nie echt helpen . Tis natuurlijk al laat nu, wacht mss tot morgenmiddag en der zullen hier wel mensen zijn die er meer van weten. |
|
||||
|
||||
Had je een reserve kopie gemaakt? Dan deze terug zetten en klaar is Kees!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een reservekopie gemaakt en deze na de update teruggezet maar nog steeds alle contacten kwijt. Bij de contacten staan nu alleen mailadressen. Hierna heb ik op herstel geklikt maar nog zijn ze niet terug. Kan iemand mij helpen???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update IOS5 contacten kwijt | arjan7581 | iPhone algemeen | 9 | 01-10-12 22:21 |
Windows: [iOS5] Configuratie problemen | DayWaLk3R | iTunes | 1 | 23-11-11 17:58 |
Foto's/notities/contacten kwijt na update os5, | dunjapunja | Muziek, foto & video | 9 | 03-11-11 16:25 |
Contacten kwijt na update ios5 | Bullitt | iPhone algemeen | 2 | 21-10-11 10:25 |
contacten kwijt na synchronisen iphone 3G | peetje2001 | iPhone algemeen | 1 | 06-01-11 18:50 |
|
|