meerdere afspeellijsten verwijderen op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een probleem sinds ik itunesmatch heb. wanneer ik een afspeellijst op mijn ipodtouch had gemaakt is deze om één of andere duistere reden 1500 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meerdere afspeellijsten verwijderen op iphone
heb een probleem sinds ik itunesmatch heb.
wanneer ik een afspeellijst op mijn ipodtouch had gemaakt is deze om één of andere duistere reden 1500 x gedupliceerd waardoor ik nu 1500 dezelfde afspeellijsten welke leeg zijn. Door automatische sync zitten deze afspeellijsten nu ook op mijn iphone alsook in intunes op mijn imac. In itunes heb ik deze redelijk snel kunnen verwijderen met backspace ingedrukt te houden maar ik dacht dat na synchroniseren met ipod touc en iphone deze afspeellijsten ook op ipod touch en iphone gingen verwijderd zijn, maar helaas niet. Is er een mogelijkheid om meerdere afspeellijsten te selecteren op de iphone om deze dan ineens te wissen want 1500 keer manueel wissen zie ik echt niet zitten alle suggesties zijn welkom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afspeellijsten synchronisren niet Iphone 4s | sanderm1972 | iPhone algemeen | 0 | 23-11-11 17:14 |
iPod touch: Meerdere paketten cydia verwijderen zonder wachtrij | Freeze0snowd5t | Jailbreak | 0 | 19-10-11 21:25 |
Muziek: Standaard afspeellijsten iPhone | KAY_W_BEE | Muziek, foto & video | 2 | 05-03-10 14:33 |
Selecteren/verwijderen meerdere e-mails | norefje | iPhone algemeen | 16 | 27-02-10 17:11 |
hoe meerdere email berichten in 1 keer te verwijderen? | renzie | Archief | 4 | 13-12-08 19:57 |
|
|