Video gemaakt op iPhone streamt niet naar iPad discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb sinds kort een iPad 2 met iOS 5 en zou dus verwachten dat hij alle foto's en video streamt van iphone (4) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video gemaakt op iPhone streamt niet naar iPad
Hallo ik heb sinds kort een iPad 2 met iOS 5 en zou dus verwachten dat hij alle foto's en video streamt van iphone (4) naar ipad (2) via icloud. Niet dus, hij pakt alleen de foto's en geen video's. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en hoe ik geschoten video's standaard gestreamd krijg naar ipad?
Alvast dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat is dan ook matig zeg... Mmh had ik niet vwacht. Nouja dan maar hopen dat het bij de volgende iOS update wel mogelijk is. Thanks voor je reactie!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mss iemand hierop een antwoord kan geven voor de TS? . Of mss er apps voor bestaan ik durf het echt nie zeggen, dat zal er wel nog van komen alleen is de vraag wanneer dan . |
Labels |
films, ipad2, iphone4, streamen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
|
|