Verandering aan muziek via Itunes worden niet op Iphone weer gegeven discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb pas geleden mijn alle muziek van mijn Iphone gegooid omdat het een zooitje was en ben dus nu alles aan het organiseren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verandering aan muziek via Itunes worden niet op Iphone weer gegeven
Hoi,
Ik heb pas geleden mijn alle muziek van mijn Iphone gegooid omdat het een zooitje was en ben dus nu alles aan het organiseren. Als ik via Itunes in mijn Iphone artiesten namen, album namen etc. aanpas dan zie ik op mijn Iphone geen veranderingen, terwijl het in Itunes allemaal netjes georganiseerd staat. Voorheen werkte dit wel. Misschien heb ik per ongeluk iets uit of aan gevinkt. Het zou mooi zijn als iemand een oplossing heeft. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
itunes, muzieknaam aanpassen, synchronisatie problemen, werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verwijderde liedjes worden automatisch via itunes er weer opgezet? | pietergoed | iTunes | 1 | 01-01-12 16:34 |
Mac OS X: De iphone namastee kan niet worden gesynchroniseerd. De gegeven bestandsnaam bestaat | namastee | iTunes | 0 | 22-10-10 09:23 |
Iphone vraagt na opstarten om weer aan iTunes te leggen | Martinous | Archief | 1 | 30-12-09 11:55 |
Itunes synct 1,..Gb van de 52Gb aan muziek niet | qboy | iTunes | 1 | 28-03-09 20:47 |
|
|