probleem bij overzetten van door iphone gemaakte foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo! de foto's die ik met mijn iPhone maak bewerk ik altijd op de telefoon zelf. Bijsnijden , rode ogen weg etc. Maar nu gebeurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem bij overzetten van door iphone gemaakte foto's
hallo!
de foto's die ik met mijn iPhone maak bewerk ik altijd op de telefoon zelf. Bijsnijden , rode ogen weg etc. Maar nu gebeurd het dat als ik m'n iphone aansluit op de computer dat ik dan de niet bewerkte foto's (de originele foto's dus) te zien krijg ipv de foto's die ik heb aangepast. Op mn telefoon zie ik dan wel steeds de aangepaste foto's ipv de originele. iemand een idee waaraan dit ligt? groet Robbie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat je je bewerkingen hebt opgeslagen (rechts boven op "bewaar" drukken?)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem gemaakte foto op iphone 4s op pc roteren | dolkoetjuh | Muziek, foto & video | 6 | 25-11-11 01:58 |
Foto's Overzetten met probleem | herojohan | iTunes | 0 | 30-08-10 16:01 |
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? | walid_thaibokser | iTunes | 0 | 01-08-10 19:50 |
Foto: gemaakte foto's met Iphone op pc zetten | peterkraaijeveld | Muziek, foto & video | 8 | 21-04-09 19:08 |
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone | !Wout | Muziek, foto & video | 5 | 07-05-08 14:58 |
|
|