WMV & WMA discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om WMV en WMA filmpjes te bekijken op je iphone en ze eventueel ook te versturen via e-mail?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WMV & WMA
Is het mogelijk om WMV en WMA filmpjes te bekijken op je iphone en ze eventueel ook te versturen via e-mail?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Versturen is volgens mij gewoon mogelijk. WMV en WMA zijn bestandsformaten die iTunes voor je kan converteren naar een bruikbaar formaat voor de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Met de nadruk converteren dus weeral verlies
|
|
|||
|
|||
wma bestanden converten.
Ik heb ook zo'n probleem, als ik via email een filmpje/bestand ontvang in wma/wmv dan speelt hij deze niet af. Hoe kan je dit converteren, of wel met welk bestand doe je dit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek WMA | Iphone_belgium | Muziek, foto & video | 0 | 22-06-09 17:08 |
Muziek: WMA converteren ! | Iphone_belgium | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-09 18:21 |
Gmail & wmv files | boelebroer | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-05-09 14:02 |
Quicktime in Wmv | scheersje | iPhone algemeen | 1 | 26-12-08 01:00 |
Muziek: wma muziek op iphone? | mathphone | Muziek, foto & video | 6 | 11-01-08 00:56 |
|
|