//

Muziek uit bepaalde playlists verdwenen

Muziek uit bepaalde playlists verdwenen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleem. Ik heb al veel gezocht op google maar kan hier ook niets vinden. Ik mis bepaalde nummers uit een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-12, 22:28
PostalDude PostalDude is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard Muziek uit bepaalde playlists verdwenen

Ik heb een vreemd probleem. Ik heb al veel gezocht op google maar kan hier ook niets vinden.

Ik mis bepaalde nummers uit een aantal playlists. Volgens mij komt het doordat ik deze "dubbel" heb.
Ik heb namelijk mijn eigen playlist. Met van alles wat erin aan muziek.
Daarnaast heb ik ook vele playlists van albums.

Bijv. in mijn persoonlijke playlist heb ik In Pieces van Linkin Park staan.
Deze heb ik ook in mijn playlist van Minutes to Midnight staan.

Nu zijn beide nummers wel terug te vinden in iTunes (in de betreffende playlists) maar niet op mijn iPhone.
Tenminste, en hier wordt het vaag.. in die 2 playlists. Wel kan ik hem terugvinden als ik ga zoeken op "nummer".

Ik heb dit probleem nog nooit gehad. Ik ben sinds een paar weken van 4.3.1 naar 5.0.1 overgestapt en sinds die tijd heb ik dit probleem.

Iemand enig idee wat het kan wezen? Het is geen noodzaak maar wel super irritant. Van Nickelback heb ik bijvoorbeeld 3 nummers uit hun album "dubbel". Nu is het album van 11 nummers naar 8 nummers gegaan in mijn playlist..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-12, 15:54
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

Hmm, wat een raar probleem..
Heb je je iPhone al een keer opnieuw gesynchroniseerd? Anders is er misschien iets fout gegaan met het installeren van 5.0.1. Misschien dat een herstel oplossing bied?
  #3  
Oud 18-01-12, 15:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als je naar je itunes gaat bij muziek daar kan je je songs ook nog eens apart aanvinken, als je weet welke je wist mss je deze moet aanvinken en dan een synchen? Alleeja, das hetgeen ik doe als ik merk er songs niet in mijn muziek staan ondanks deze ook normaal gezien moeten gesyncht zijn.
  #4  
Oud 28-01-12, 14:41
PostalDude PostalDude is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Werkt helaas nog steeds niet.. Ook al een aantal keer alles verwijderd en opnieuw gesynchroniseerd. Maar dan zet hij alsnog maar 12 van de 13 nummers over van het album. Alle vinkjes staan wel aan.
  #5  
Oud 28-01-12, 17:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PostalDude Bekijk bericht
Werkt helaas nog steeds niet.. Ook al een aantal keer alles verwijderd en opnieuw gesynchroniseerd. Maar dan zet hij alsnog maar 12 van de 13 nummers over van het album. Alle vinkjes staan wel aan.
Mss eens via een andere weg downloaden ofzo?
Ik weet het nu eerlijk gezegd ook niet meer, ik zou deze ergens anders vandaag proberen halen en dan hopen het wel gaat.
  #6  
Oud 28-01-12, 17:46
PostalDude PostalDude is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Het heeft altijd gewerkt. Zit er ook een optie in dat iTunes automatisch dubbele nummers verwijderd? Zo ja, waar kan ik die vinden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek verdwenen Na Ringtone App Sieparis Muziek, foto & video 8 13-11-10 18:09
Windows: muziek spontaan verdwenen RKalfsbeek iTunes 0 24-01-10 23:24
Windows: Muziek uit bibliotheek verdwenen? jay_dee iTunes 0 10-08-09 17:41
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm magyco Archief 4 28-01-09 11:53
Muziek: Muziek verdwenen naar overige bart2jes Muziek, foto & video 4 14-12-08 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:43.