Covers (afbeelding) muziek niet meer zichtbaar op iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds de update naar iOS 5.1 een probleempje met de covers van muziek. Deze zijn namelijk niet meer zichtbaar op m'n iPhone. In iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Covers (afbeelding) muziek niet meer zichtbaar op iPhone
Heb sinds de update naar iOS 5.1 een probleempje met de covers van muziek.
Deze zijn namelijk niet meer zichtbaar op m'n iPhone. In iTunes staan ze allemaal ( want zet de afbeeldingen er manueel in via toon info ) maar als ik deze muziek naar m'n iPhone synchroniseer dan krijg ik enkel het witte scherm met de muzieknoot te zien op de iPhone. Heb al geprobeerd om gewoon de iPhone te herstarten & te herstellen maar dit blijkt niet te helpen. Iemand hier een oplossing voor ? Want dit stoort me enorm ah ja , het is dus een iPhone 4 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Artiesten ineens niet meer zichtbaar bij muziekspeler iPhone | wezzzzzz | iPhone algemeen | 2 | 18-01-12 18:29 |
Covers muziek cd,s | RobKer | iPad algemeen | 1 | 15-10-11 21:39 |
iphone en ipod touch niet meer zichtbaar in itunes en windows | richardM1978 | iTunes | 0 | 12-09-10 11:56 |
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. | ivfla | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 18:09 |
iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour) | WMone | iPhone algemeen | 16 | 04-11-08 22:55 |
|
|