van pc naar ipad2 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) het synchroniseren van de foto's via itunes vanaf desktop gaat goed maar iedere keer verdwijnen dan de vorige foto's. Hij vervangt ze steeds door de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van pc naar ipad2
het synchroniseren van de foto's via itunes vanaf desktop gaat goed maar iedere keer verdwijnen dan de vorige foto's. Hij vervangt ze steeds door de nieuwere. Heeft iemand de oplossing? Vele malen geprobeerd kom er niet achter.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met de app photosync
|
|
|||
|
|||
app photosync
Dank voor je tip maar voordat iki de app dowload een vraagje: de desktop pc is rechtstreeks op de kabel aangesloten en de ipad wireless, werkt de app dan wel of moet de desktop pc ook wireless zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan dat makkelijk oplossen, in de winkel kan je zo'n goedkoop draadloos klein bakje kopen die je op je pc installeerd, zo heb je meteen Wi-Fi op je tv, kost max 30 euro en dat werkt. Die keuze moet je zelf maken of je dat wil of niet. Ik zet nooit foto's in itunes, altijd miserie mee hier. |
|
|||
|
|||
foto's
dank voor de informatie. Ik heb inmiddels een maniertje gevonden door een nieuwe hoofdmap aan te maken en daar de mapjes ingekopieerd toen via itunes nr de ipad en nu kan ik gewoon in die hoofdmap foto's bijzetten en blijven de andere bewaard bij het synchroniseren. Gebruik dit ook alleen maar om af en toe wat foto's aan vrienden of familie te laten zien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van laptop naar iPad2 | Legbers | Muziek, foto & video | 20 | 18-05-12 11:01 |
iPad: iPad2 van 4.3.5 naar 5.0.1 | Tony | Jailbreak | 1 | 07-05-12 12:45 |
iPad2 updaten van 4.3.5 naar 5.0.1 | slinky89 | iPad algemeen | 5 | 16-03-12 00:03 |
synchroniseren van foto's van Imac naar Ipad2 | tijdmiljonair | iTunes | 2 | 28-09-11 21:20 |
Nieuwe Ipad2 downgraden van 4.5 naar 4.3 | levalica | iPhone algemeen | 1 | 18-09-11 14:54 |
|
|