video's omzetten naar ipad formaat met handbrake discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ik heb een film omgezet naar een mp4 bestand met ondertitels bij het afspelen van de film merkte ik op dat mijn ondertitel niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video's omzetten naar ipad formaat met handbrake
hey
ik heb een film omgezet naar een mp4 bestand met ondertitels bij het afspelen van de film merkte ik op dat mijn ondertitel niet gelijk liep met de film kan ik hier iets aan doen ? hopelijk kan iemand mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maar je hebt geen iPad ? Dan is dit niet het juiste forum.
|
|
|||
|
|||
ben van plan een ipad aan te schaffen en wilde daarom al is proberen of het zou lukken
|
|
|||
|
|||
Eigentlijk moet je niks overzetten naar mp4
Als je Avplayer gebruikt kan je gewoon de film en de ondertitels gewoon overzetten op je pad net zoals je het op je pc doet Avplayer speelt zowel avi als srt bestanden af,dan moet je niet zitten klooien met conversie Werkt bij mij perfect zowel op phone als pad Grtz,Flip |
|
|||
|
|||
Je kunt ook streamen van je pc naar je iPad met de app Air Video. Werkt prima. Hoef je ook geen dure iPad te kopen, 32 GB is meer dan voldoende.
http://www.inmethod.com/air-video/in...E72DA322D569CC |
|
|||
|
|||
bedankt voor het antwoord
moet je die twee aparte bestandjes film en ondertiteling dan in itunes zetten ? alvast bedankt voor de hulp |
|
|||
|
|||
Hier nog een bespreking van Air Video, google anders wat.
Air Video voor iPhone, iPod touch en iPad - Computer!Totaal |
|
|||
|
|||
Als je Avplayer op je pad staan heb ta via itunes gewoon onderaan je apps bij Avplayer bestanden kunnen toevoegen of verwijderen
Het wijst zichzelf uit |
|
|||
|
|||
ik zag dat vlc streamer er is voor ipad
gezien ik gewoon vlc player op mijn pc heb staan is dat iets goed voor de ipad |
|
|||
|
|||
Ja maar ik weet niet of die srt's afspeelt
Dan moet je volgens mij films hebben met ingebakken ondertitels Ik weet natuurlijk niet hoe je films download |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hey
bedankt allemaal voor jullie tips kan er iemand mij een gratis app aanbevelen om films af te spelen die niet geconverteerd zijn |
|
|||
|
|||
Ik heb maar snel gekeken Flex playe,maar ik weet niet of die srt ondersteunt
er zijn wel gratische players effe zoeken in de appstore en anders eerst een jb doen, maar ik raad je Avplayer aan kost ook weer niet zoveel hoor en doet wat het moet doen succes verder Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-06-12 om 14:39. Reden: Geen illegaal advies geven! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tis hier gezegd geweest; schaft u av player HD aan als je een iPad hebt, simpelere dan dit kan niet om een film op je iPad te zetten. Best via kabel doen, via Wi-Fi duurd een stuk langer om erop te krijgen. |
|
|||
|
|||
Gewoon jailbreaken en XMBC erop gooien. Ik stream werkelijk elke MKV die ik er tegen aan gooi vanaf m'n nas (smb). Zelfs de 40mbit Bird scene van planet earth kan hij aan. VC1 is net iets teveel van het goeie. Aanschouw mijn (crappy) youtube video iPad 3 Streaming 1080p MKV Using XBMC Part 2 - YouTube
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films omzetten naar iTunes, iPad, iPhone 4 & Apple TV 2 met Meta Data | ghaghamashibaba | iTunes | 1 | 29-06-12 22:18 |
Video ts omzetten naar mpeg4??? | jordie | Muziek, foto & video | 2 | 15-06-11 13:29 |
Video: Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows | jumbo66 | Muziek, foto & video | 22 | 15-10-09 22:30 |
|
|