Aangekochte muziek wordt niet meer afgespeeld discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds eergisteren een vervelend probleem met het grootste deel van mijn aangekochte muziek (via iTunes), de iPhone wil de muziek niet meer afspelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aangekochte muziek wordt niet meer afgespeeld
Ik heb sinds eergisteren een vervelend probleem met het grootste deel van mijn aangekochte muziek (via iTunes), de iPhone wil de muziek niet meer afspelen sinds ik de iPhone met de PC gesynct heb. Ik heb ook enkele muziekvideo's die ik via iTunes gekocht heb op het toestel staan en ik krijg telkens de melding "De opgegeven URL is niet op deze server gevonden.".
Mijn iPhone loopt op iOS 5.1.1 en is niet gejailbreakt (nooit geweest trouwens). Heeft iemand toevallig een idee hoe ik dit probleem oplos? Ik heb al getracht met de machtigingen op de twee computers die ik heb in te trekken en terug te machtigen, maar dat bleek verloren moeite te zijn geweest.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb soortgelijk probleem, alleen is bij mij het probleem opgetreden na jailbreaken van ios 5.1.1 op een 4s. Iemand een oplossing daarvoor? Alvast bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Een liedje wordt doorgespoeld ipv afgespeeld | ALVA | Muziek, foto & video | 12 | 14-07-13 13:45 |
Aangekochte muziek synchroniseren werkt niet goed. | Jeromein | iTunes | 0 | 28-04-12 21:52 |
Muziek: Aangekochte muziek plots niet meer te vinden in itunes | karterke | Muziek, foto & video | 3 | 13-10-11 16:47 |
Windows: aangekochte muziek kwijt? | LJArnoud | iTunes | 2 | 13-03-10 23:54 |
Muziek: Muziek wordt niet meer gevonden | bazman | Muziek, foto & video | 5 | 25-08-08 10:31 |
|
|