iPhone 1.1.4 Shake Functie? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Me vriend heeft een Sony Ericsson als mobiel en die had een "Shake functie'' (ik weet niet hoe het heet). Dat is zeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 1.1.4 Shake Functie?
Hallo allemaal,
Me vriend heeft een Sony Ericsson als mobiel en die had een "Shake functie'' (ik weet niet hoe het heet). Dat is zeg maar, als je muziek luistert en dan naar rechts schud dat je dan naar het volgende liedje gaat. Bestaat dat al voor de iPhone(1.1.4)? Zoja, kan iemand een uitleg geven met plaatjes, of gewoon een makkelijke uitleg? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, Quang. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet bestaat dat niet voor de iPhone...
|
|||
|
|||
sry, maar dan zal je toch een sony ericsson moeten kopen (iPhone is toch veel beter dus..)
|
|
|||
|
|||
Kan niemand my helpen dan? xD
|
|
|||
|
|||
lijkt me wel vet op de iphone en moet door de sensoren mogelijk zijn...
ik hoop dat een homebrew dev. dit kan maken, zal een hele grappige optie zijn en zoals al werd gezegt: momenteel bestaat dat nog niet... |
|
|||
|
|||
nog beter als je dmv shaken naar de volgende pagina van je springboard kan gaan...
muziek lijkt me best irritant, mijn iPhone zit toch meestal in mijn zak als ik muziek luister, en via je oortjes kan je volgende doen |
|
|||
|
|||
ja maar die functie zul je uiteraad uit en aan kunnen zetten.
Lijkt me best vet in toekomstige firmwares |
|
|||
|
|||
Zo'n functie is er al in de applicatie Converter. "Shake to refresh" dus technisch is het absoluut mogelijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
bedoel je wat zoals dit?is wel niet voor de muziek
YouTube - iPhone accelerometer hack |
|
||||
|
||||
Ik gebruik mijn iPhone tijdens het hardlopen, deze functie lijkt me handig, een soort shuffle dus....
|
|
|||
|
|||
Ja het bestaat, er is een programma genaamd PocketTouch
filmpje: YouTube - SHAKE your iPHONE or iPOD TOUCH if your want NEXT song!!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Shake to Shuffle werkt niet | Stinger | Archief | 1 | 09-08-09 15:20 |
Muziek: iphone shake control | martijn332 | Muziek, foto & video | 4 | 05-03-09 11:59 |
|
|