Niet alle foto's van iPhone in fotostream? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak foto's met mijn iPhone. De meeste worden overgezet in Fotostream, maar niet allemaal. Op mijn filmrol zitten veel meer foto's dan in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet alle foto's van iPhone in fotostream?
Ik maak foto's met mijn iPhone. De meeste worden overgezet in Fotostream, maar niet allemaal. Op mijn filmrol zitten veel meer foto's dan in mijn fotostream (op iPhone). Ik zit momenteel op de camping en de Wi-Fi is hier heel slecht en valt vaak uit. Maar als je dan weer Wi-Fi ontvangt moet het gewoon weer verdergaan, toch?
Hoe krijg ik nu de ontbrekende foto's in mijn fotostream, want ik wil ze ook op de Mac en de iPad. Nu mail ik ze naar mijzelf. Dat is toch niet de bedoeling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zit er een maximum van 1000 foto's in de streaming misschien ligt het daar aan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 135 foto's, dus dat kan het niet zijn. Het lijkt wel dat tijdens het overzetten de Wi-Fi uitvalt (slaat dan op gprs of 3g) en dat er dan in het 'geheugen' gedacht wordt dat alles is overgezet.
|
|
||||
|
||||
Het moet inderdaad aan de slechte Wi-Fi liggen.
|
|
|||
|
|||
Als ik dan weer goede Wi-Fi heb worden de 'achtergebleven' foto's niet alsnog in de fotostream gezet. Hoe kan ik deze dan 'handmatig' overzetten vanaf mijn iPhone zonder ze te mailen naar mijzelf?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moet het kunnen door de service in iCloud uit en weer aan te zetten (correct me if I'm wrong....). Daarna moet hij weer kunnen synchroniseren. Ik zou dat dan lekker doen als je zeker weet dat je goede Wi-Fi ontvangst hebt.
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan op mijn iPhone. Eerst wordt de fotostream map er helemaal afgehaald. Daarna wordt de fotostream van mijn computer wordt overgezet naar de map fotostream van mijn iPhone. De foto's uit mijn filmrol komen (weer niet) op mijn fotostream. Alleen diegene die er al opstonden.
Helaas was dit dus niet de oplossing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotostream foto's in iPhoto zijn niet te verwijderen | ruwepit | iCloud | 20 | 06-06-13 00:37 |
Foto's verwijderen van I phone filmrol, als ze al via fotostream op de Mac staan. | blije appel | Muziek, foto & video | 1 | 30-05-12 13:02 |
Fotostream verandert grootte van foto's | Brandius | iCloud | 0 | 08-03-12 10:24 |
Hoe verwijder je de fotostream album op iPhone indien je deze foto's niet wil streame | george2micheal | Muziek, foto & video | 16 | 13-12-11 13:47 |
|
|