kaart met eigen foto's bestellen in iPhoto discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) al heel vaak heb ik fotokaarten gemaakt en besteld via iphoto. Nooit een probleem. Nu is het al weken zo dat ik een kaart kant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kaart met eigen foto's bestellen in iPhoto
al heel vaak heb ik fotokaarten gemaakt en besteld via iphoto. Nooit een probleem. Nu is het al weken zo dat ik een kaart kant en klaar heb, maar als ik hem dan wil bestellen dan zegt ie: ik kan de creditkaartgegevens niet controleren, probeer het later....... Advies van Apple: we weten dat dit probleem bestaat, we weten niet wanneer het opgelost is, nee we kunnen u geen seintje geven, probeer het iedere dag maar eens. Ik ben nu drie weken verder. Nog steeds geen enkele verandering. Wie weet hier een oplossing voor? Ander programma, maar dan wel met meer foto's op een (dubbele) kaart en dan maar 2 stuks (niet 10 als minimum!) Word er beetje moedeloos van...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nog moedelozer word ik omdat niemand reageert. Nog steeds hetzelfde bericht en geen enkele suggestie...........
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewerkte foto's weigeren via connectionkit met sd kaart naar ipad2 te laden | Suus66 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 27-06-11 18:36 |
Foto's bestellen via iPad (iPhoto) ? | PSlomp | iPad algemeen | 7 | 01-07-10 20:20 |
Simlock-vrije Iphone met mijn eigen SIM kaart? | toon007 | Archief | 12 | 08-12-09 16:16 |
Vodafone komt met eigen sim kaart Iphone | MCNO | Archief | 2 | 19-07-08 13:31 |
|
|