//

kaart met eigen foto's bestellen in iPhoto

kaart met eigen foto's bestellen in iPhoto discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) al heel vaak heb ik fotokaarten gemaakt en besteld via iphoto. Nooit een probleem. Nu is het al weken zo dat ik een kaart kant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-12, 19:23
Biebiene Biebiene is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 29
Standaard kaart met eigen foto's bestellen in iPhoto

al heel vaak heb ik fotokaarten gemaakt en besteld via iphoto. Nooit een probleem. Nu is het al weken zo dat ik een kaart kant en klaar heb, maar als ik hem dan wil bestellen dan zegt ie: ik kan de creditkaartgegevens niet controleren, probeer het later....... Advies van Apple: we weten dat dit probleem bestaat, we weten niet wanneer het opgelost is, nee we kunnen u geen seintje geven, probeer het iedere dag maar eens. Ik ben nu drie weken verder. Nog steeds geen enkele verandering. Wie weet hier een oplossing voor? Ander programma, maar dan wel met meer foto's op een (dubbele) kaart en dan maar 2 stuks (niet 10 als minimum!) Word er beetje moedeloos van...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-12, 10:38
Biebiene Biebiene is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 29
Standaard

nog moedelozer word ik omdat niemand reageert. Nog steeds hetzelfde bericht en geen enkele suggestie...........
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bewerkte foto's weigeren via connectionkit met sd kaart naar ipad2 te laden Suus66 iPad accessoires en onderdelen 3 27-06-11 18:36
Foto's bestellen via iPad (iPhoto) ? PSlomp iPad algemeen 7 01-07-10 20:20
Simlock-vrije Iphone met mijn eigen SIM kaart? toon007 Archief 12 08-12-09 16:16
Vodafone komt met eigen sim kaart Iphone MCNO Archief 2 19-07-08 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:15.