verdwijnt uit iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een paar dagen geleden muziek via iTunes (mac) op mijn iPhone 4s(5.1.1) gezet, maar nu is het opeens allemaal verdwenen, ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verdwijnt uit iPhone
Hoi,
Ik heb een paar dagen geleden muziek via iTunes (mac) op mijn iPhone 4s(5.1.1) gezet, maar nu is het opeens allemaal verdwenen, ik heb niks raars gedaan. Is al de 2e keer dat dit gebeurd, misschien een verkeerde instelling of ligt het aan een bepaalde app?? Heeft iemand dit ook meegemaakt en oplossing gevonden? En andere mensen die hier het antwoord op weten. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben dit ook al tegen gekomen opeens de muziek allemaal weg was, het enige wat ik heb gedaan is de muziek er gewoon terug opzetten, meer weet ik ook niet .
Tis idd nooit leuk maar ik weet helaas zelf de reden niet waarom zoiets kan gebeuren. Ben het zelf ook al tege gekomen en ne maat van mij heeft het ook al tegen gekomen. Soms flipt er eens iets zeker . Als ik soms eens de phone uitleg door de homebutton en powerknop terzelfdertijd in te houden dan gebeurt het soms ook bv dat mijn bladwijzers allemaal weg zijn. |
Labels |
iphone, itunes, muziek, verwdwijnt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPAD2 verdwijnt uit itunes | peterpijpelink | iPad algemeen | 2 | 31-03-11 16:04 |
Apple logo verdwijnt niet meer uit beeld. | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 1 | 24-08-08 11:19 |
|
|