//

Zelfgemaakte mappen verwijderen

Zelfgemaakte mappen verwijderen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in het begin, toen ik de werking van de iPhone nog niet goed kende, per ongeluk nieuwe fotomappen aangemaakt, die nu met geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-09-12, 16:58
ThamarBerber ThamarBerber is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 6
Standaard Zelfgemaakte mappen verwijderen

Ik heb in het begin, toen ik de werking van de iPhone nog niet goed kende, per ongeluk nieuwe fotomappen aangemaakt, die nu met geen mogelijkheid meer te verwijderen zijn.
Ik kan de foto's in de mappen zelf óók niet verwijderen, in een andere map zetten, of delen; ik kan op de knoppen klikken wat ik wil: geen sjoege.
Kan iemand mij vertellen, hoe ik deze mappen, en de foto's daarin, voorgoed van mijn telefoon kan krijgen?
Vriendelijk dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-12, 17:14
shielebiel shielebiel is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Mij is het gelukt. Ik heb het vinkje wat voor synchroniseren staat uitgevinkt, en onderin geklikt op toepassen. (of herstellen, durf het niet met zekerheid te zeggen. Uiteindelijk waren mijn aangemaakte mappen (incl. fotos) van mijn telefoon af en stond alleen de fotobibliotheek er nog op. Je zult na het toepassen of hetstellen meteen zien of het gelukt is, aan je capaciteit onderaan. Hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: foto mappen verwijderen? ankevanalphen Muziek, foto & video 10 21-09-12 12:18
Apple tv 2 xmbx mappen verwijderen. RayS Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 26-12-11 15:25
Foto's op ipad zetten/verwijderen/mappen appletje1980 iPad algemeen 0 11-09-11 21:47
Mail mappen verwijderen Brigitter iPhone algemeen 1 10-02-10 19:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.