Thumbnails in fotoalbum verminkt discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een iPhone5 en heb gisteren via iTunes foto's erop gezet. Ik heb een aantal foto albums gesynchroniseerd. Het rare is dat als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thumbnails in fotoalbum verminkt
Ik heb net een iPhone5 en heb gisteren via iTunes foto's erop gezet. Ik heb een aantal foto albums gesynchroniseerd. Het rare is dat als je op een album klikt dat de thumbnails er totaal niet uit zien. Deze zijn helemaal gestretched en uit verband gerukt. Als ik op zo'n thumbnail druk dan krijg ik wel gewoon de foto te zien. Die ziet er gewoon goed uit.
Ik heb al alles eraf gegooid en opnieuw met iTunes erop gezet, helaas met hetzelfde resultaat. Iemand een idee hoe ik goede thumbnails binnen mijn fotoalbum kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De tip heeft gewerkt. Ik moest wel alle foto's opnieuw erop zetten. Maar de thumbnails zijn nu gewoon zichtbaar.
Helaas zal ik waarschijnlijk ook voor mijn iPad alles opnieuw erop moeten zetten. Dus ik heb voor de zekerheid de oude map gerenamed. Als ik mijn iPad weer wil bijwerken met foto's zet ik de oude map weer terug. Tenzij iemand een betere truc weet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De aangepaste foto's komen dan in de map "iPod Photo Cache". Dez map wordt dan gesynct met het iDevice en niet de originele foto's. |
Labels |
foto, fotoalbum, thumbnails |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verkeerde thumbnails bij video's | bob-art | iTunes | 0 | 27-01-11 23:59 |
Thumbnails van video's vreemde kleur | bootsy | iPad algemeen | 0 | 30-11-10 21:48 |
Foto: Foto thumbnails op network drive | molletje | Muziek, foto & video | 0 | 27-07-10 22:51 |
Ipod audio verminkt. | cornea | iPhone algemeen | 0 | 05-12-09 00:00 |
Foto: Foto`s en thumbnails groter kb`s | pimmers | Muziek, foto & video | 6 | 13-05-08 02:12 |
|
|