RAR bestanden openen (RAR) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand hoe je RAR bestanden kunt openen op een iMac? Of een goed programma om het te openen? Groetjes Patrick...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
RAR bestanden openen (RAR)
Hallo,
Weet iemand hoe je RAR bestanden kunt openen op een iMac? Of een goed programma om het te openen? Groetjes Patrick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
RAR Expander
sArchiver The Unarchiver |
|
|||
|
|||
Dit is een heel oud topic maar toch heb ik een vraagje.
Hoe werkt eigelijk The Unarchiver de graties versie. Deze heb ik geïnstalleerd op de IMac en een zip bestand wat ik wil open staat ook in de download map. Het zip bestand mapje met de rechtmuisklik gecomprimeerd verder weet ik het niet. Ik heb het bestandje al eens geopend maar weet niet wat ik er verder mee moet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Klik rechts op het archief bestand. Kies "Open met" en kies dan "The Unarchiver" of het standaard "Archiveringshulpprogramma". |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is het ook ben pas verhuist van een heel groot huis 800kub naar een heel klein huisje 375kub. haha maar dankjewel daar kom ik verder mee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitpakken rar-bestanden op je iphone | achraf80 | Jailbreak apps en thema's | 18 | 28-10-09 10:49 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
Download rar files | Pega | iPhone Apps | 2 | 04-05-08 15:19 |
|
|