Afspeellijst synchroniseren met iPod? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik probeer een vriend te helpen met zijn iPod. Hij heeft een Premium-account van Spotify. Ik heb een Afspeellijst voor hem aangemaakt, maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspeellijst synchroniseren met iPod?
Beste,
ik probeer een vriend te helpen met zijn iPod. Hij heeft een Premium-account van Spotify. Ik heb een Afspeellijst voor hem aangemaakt, maar nu lukt het me niet om die liedjes op zijn iPod te krijgen. (Offline beschikbaar-knop is ingeschakeld). Ik dacht dat je nu ook andere dan Lokale bestanden kon synchroniseren. Vergis ik me?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het synchroniseren van ook de afspeellijsten is intussen 'gewoon' gelukt. Geen idee waarom eerdere pogingen niet lukten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch en iPhone synchroniseren met één iTunes gaat verkeerd | iMarkb | iTunes | 2 | 08-04-12 14:04 |
Problemen met muziek synchroniseren op ipod, iphone | pimpampoentje | iTunes | 0 | 19-01-12 22:02 |
Wi-Fi Sync: je iPod, iPhone of iPad draadloos met iTunes synchroniseren | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-06-10 12:14 |
Windows: ERROR: Slimme Afspeellijst iPod Touch | konohaninja | iTunes | 0 | 04-05-10 17:00 |
slimme afspeellijst naar ipod | Snoep | iPhone algemeen | 2 | 22-04-10 16:29 |
|
|